تور کانادا: 8 کاری که در بازار شبانه Shipyard نورث ونکوور باید انجام داد!

به گزارش ایپتن، 8 کاری که در بازار شبانه نورث ونکوور باید انجام داد!

بازار شبانه Shipyard در نورث ونکوور در بهار و تابستان 2019 برگزار می گردد. این بازار در تاریخ 3 می روز آدینه آغاز شد و تا 27 سپتامبر، هر آدینه ادامه خواهد داشت.

تور کانادا: 8 کاری که در بازار شبانه Shipyard نورث ونکوور باید انجام داد!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تابستان خود را می توانید با انواع و اقسام غذاها، نوشیدنی ها و تفریح های هیجان انگیز سپری نموده و از برنامه های سرگرم نماینده زنده لذت ببرید.

برای هر چه بیشتر لذت بردن از این بازار شبانه، پیشنهاداتی برایتان داریم که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1. بازار صنایع دستی

این بازار در امسال هم مانند سال های گذشته به عرضه صنایع دستی از جواهرات گرفته تا نقاشی و… می پردازد. این محصولات محلی با زحمت و عشق برای فراهم آوردن لذت شما ساخته شده اند.

2. بازار کشاورزان

بیش از 100 فروشنده، غذاهای محلی و محصولات خود را در این بازار به فروش می رسانند. بازار کشاورزان مکان مناسبی برای خرید و حمایت از کسب و کارهای محلی است.

3. فروش گیاهان

عرضه گلدان های گل از دیگر ویژگی های این بازار شبانه است. این گیاهان فوق العاده به وسیله Rodrigo Gonzalez تهیه می شوند. او برای تهیه این گلدان ها از گیاهان استوایی و شاداب استفاده می نماید و با بهره مندی از فرایند Needle felting، به تزیین این گیاهان می پردازد.

4. موزیک زنده

تا ساعت 10 شب، روی استیج کشتی سازان، موسیقی زنده برگزار می گردد. در بازار شبانه امسال، هر شب دو گروه موسیقی از سراسر استان بریتیش کلمبیا شرکت نموده و شما می توانید حین صرف غذا، از شنیدن موسیقی های محلی لذت ببرید.

5. کامیون های مواد غذایی

در hot food alley به معنای کوچه غذای گرم، بالای 40 کامیون مواد غذایی وجود دارد. امسال برای اولین بار یک اتوبوس Buddha-Bus به وسیله صاحبان رستوران Buddha-Full، برای گیاهخواران در این بازار تدارک دیده شده است. علاوه بر این، رستوران های Truckin BBQ، Reel Mac & Cheese، Rolling Cashew، Tacofino، Mamas Fish & Chips و Taters and Urban Wood Fired Pizza هم غذاهای خود را در این بازار عرضه می نمایند.

6. دسرهای شیرین

از دیگر جاذبه های این بازار شبانه صرف دسرهایی مانند Pocket Pies، Dolce Amore gelato، Chouchou Crepes، Kettle Corn، Slavic Rolls و کوکی های خوشمزه کمپانی Cookies Fortune است.

7. محصولات پخته رایگان

در امتداد اسکله، محصولات پخته شده رایگان برای 100 مهمان نخست در فروشگاه Butter Lane Bake واقع در Lonsdale Quay تدارک دیده شده است. این فروشگاه تنها فروشگاه چای در ساحل شمالی است.

8. منظره نورث ونکوور

توقف در امتداد راستا اسکله و تماشای غروب آفتاب بر فراز آب ها، می تواند پایانی دل انگیز را از حضور شما در این بازار شبانه رقم بزند.

مکان برگزاری:Shipbuilders Square - 15 Wallace Mews, North Vancouver

زمان برگزاری: از 3 می تا 27 سپتامبر 2019، از ساعت 5

قیمت: رایگان

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. بعلاوه می توانید با مراجعه به قسمت رزرو وقت مشاوره، برای دریافت وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1714

به "تور کانادا: 8 کاری که در بازار شبانه Shipyard نورث ونکوور باید انجام داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: 8 کاری که در بازار شبانه Shipyard نورث ونکوور باید انجام داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید