365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور اهدا شد

به گزارش ایپتن، تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت در اجرای طرح راهنمایی با عنوان هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک مدرسه و کلاس درس، 365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند در کشور اهدا شد.

365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور اهدا شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سیدجواد حسینی گفت: از مجموع این تعداد 12 هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا هفته گذشته هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت به اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ابلاغ شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بعضی منطقه ها روستایی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل نیستند، گفت: با هدف بهره مندی بیشتر دانش آموزان از ظرفیت شبکه شاد، طی تفاهمنامه ای با وزیر ارتباطات و فناوری در یک سال گذشته 40 هزار منطقه روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی بعلاوه در باره طرح رتبه بندی معلمان اضافه نمود: این طرح که دارای 9 بند است در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه و در دستور کار قرار گرفته که بند اول آن تصویب شده و سایر موارد آن نیز در حال آنالیز است.

حسینی ادامه داد: با اجرای طرح رتبه بندی معلمان علاوه بر ارتقای حقوق و مزایا متناسب با زحمات آنان، زمینه ارتقای منزلت و شایستگی های آنها نیز به وسیله نظام سنجش معلمان فراهم می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1851

به "365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "365 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید