پیراهن های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان انگیز

به گزارش ایپتن، فصل تابستان، برای سفرهای ساحلی و گشت و گذار در طبیعت، یک فصل خاطره انگیز خواهد بود. در این میان یکی از لباس هایی که می تواند خاطره تابستان را به یک خاطره خوش تبدیل کند پیراهن ساحلی زنانه است.

پیراهن های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان انگیز

رفتن به ساحل یکی از سفرهای لذت بخش در فصل تابستان است. پوشیدن لباس های زیبا و رنگی، خاطره سفر را به یادماندنی تر می نمایند. خوشبختانه طراحان مد و لباس، به طراحی این مدل لباس توجه خاصی دارند. بیشتر طرح های این مدل لباس زنانه از طبیعت و میوه های تابستانی الهام گرفته اند. شما می توانید مدل پیراهن ساحلی زنانه خود را با توجه به سلیقه منحصر به فردتان انتخاب کنید. با ما در خبرنگاران همراه باشید.

  • پیراهن ساحلی نخی و کوتاه

پیراهن ساحلی نخی کوتاه، یکی از مدل های مناسب لباس زنانه برای مسافرت است. برای ترکیب لباس ها با یکدیگر، بهتر است از طیف رنگ های پاستلی یا رنگ های گرم و روشن بهره ببرید.

این مدل پیراهن ساحلی کوتاه زنانه را می توانید با صندل زنانه و کلاه حصیری ست کنید. اکسسوری اصلی مسافرت تابستانه عینک آفتابی است.

  • پیراهن ساحلی یقه قایقی

این روزها عکس فرمالیته عروسی، بسیار مرسوم و پرطرفدار شده است. معمولا در بیشتر مواقع عروس و داماد ها ترجیح می دهند لباس ساده و کژوال به تن نمایند. شما می توانید مدل پیراهن ساحلی حریر سفید با یقه قایقی را برای زیباتر شدن عکس هایتان تهیه کنید.

این مدل پیراهن ساحلی حریر یقه قایقی را می توانید با کفش کتانی زنانه سفید یا صندل زنانه ست کنید.

  • پیراهن ساحلی آستین کلوش

پیراهن ساحلی آستین کلوش یکی از ترندهای مدل لباس زنانه در فصل تابستان است. این مدل لباس شباهت بسیاری به پیراهن های سنتی اسپانیایی دارد.

رنگ لباس های تابستانه تاثیر بسیاری در زیباتر شدن ظاهرتان دارد. پیراهن ساحلی آستین کلوش به همراه یک کفش تخت زنانه مجذوب کننده تر می گردد. بعلاوه صندل چرم زنانه نیز انتخاب خوب و مجذوب کنندهی با این استایل زنانه تابستانه خواهد بود.

  • پیراهن ساحلی بلند

پیراهن ساحلی بلند انتخاب مناسبی است که آن را با مانتوی زنانه به تن کنید. البته توصیه می کنیم مانتو نخی تهیه کنید تا هر دو لباس تان خنک باشد.

برای مثال پیراهن ساحلی و مانتو به همراه کفش ورزشی زنانه بسیار مجذوب کننده خواهد بود.

  • پیراهن ساحلی گل دار

مدل پیراهن گل دار همواره هواداران بسیاری دارد. اما در فصل بهار و تابستان به یکی از ترندهای اصلی مد و فشن لباس زنانه تبدیل می گردد. اگر به پیراهن زنانه ساحلی طرح دار علاقه دارید، مدل گل دار بسیار خاص و مجذوب کننده است.

در واقع پیراهن ساحلی گل دار نه تنها استایل تان را متفاوت می نماید، بلکه در روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت. ست کیف و صندل چرم به رنگ زرشکی و عسلی استایل تان را منحصر به فرد می نماید.

  • پیراهن ساحلی سنتی

طرح پارچه سنتی بته جقه و هندی در بسیاری از طراحی های لباس زنانه تابستانه و بهاره بکار می رود که باعث متمایز شدن مدل لباس زنانه می گردد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند مدل بستن روسری که شما را مجذوب کننده تر از همواره می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2088

به "پیراهن های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید