پلاتینیوم گیمز: دو بازی بزرگ معرفی نشده داریم، بایونتا 3 کاملا متفاوت است

به گزارش ایپتن، استودیوی بازی سازی پلاتینیوم گیمز مشغول کار روی چند پروژه بزرگ و کوچک است؛ پروژه هایی که طبق گفته مدیر فراوری این استودیو، هم برای خودشان و هم به صورت قراردادی برای دیگر شرکت ها در حال ساخت هستند. آتسوشی اینابا به تازگی درباره بازی های آینده استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) و روند ساخت یکی از مورد انتظارترین بازی های شان یعنی بایونتا 3 (Bayonetta 3) در قالب یک مصاحبه صحبت نموده است.

پلاتینیوم گیمز: دو بازی بزرگ معرفی نشده داریم، بایونتا 3 کاملا متفاوت است

آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) مدیر فراوری استودیوی پلاتینیوم گیمز است و تهیه کنندگی اکثر ساخته های این استودیو را برعهده دارد. اینابا به تازگی مصاحبه ای با وب سایت Video Games Chronicle داشته و در قالب این مصاحبه از بازی های آینده پلاتینیوم گیمز و برنامه هایی که در امسال میلادی دارند، صحبت نموده است. اینابا گفته که مشغول کار روی بازی هایی هستند که مثل شان تا به امروز ساخته نشده است.

در ادامه سعی نموده ایم صحبت های آتسوشی اینابا را به صورت خلاصه و در چند نکته در بیاوریم:

  • بایونتا 3 از نظر ساخت با دو قسمت قبل تفاوت دارد و پلاتینیوم گیمز از تجربه ساخت قسمت اول و دوم بایونتا استفاده نموده و روند ساخت جدیدی را برای بایونتا 3 در پیش گرفته است.
  • پلاتینیوم گیمز مشغول ساخت یک بازی رونمایی نشده است که طبق گفته اینابا، تا به حال مثل آن ساخته نشده است. اینابا در این باره گفته است: می دانم که همه این حرف را می زنند، ولی واقعا روی چیزی کار می کنیم که مثل آن وجود ندارد. حتی برای تیم بازی سازی ما که اکثرا سابقه ای بلند و بالا و متنوع در ساخت بازی دارند، این بازی جدید طراحی کاملا تازه ای دارد. از دیدگاه گیم دیزاین، این بازی برای مان بسیار جذاب است.
  • پلاتینیوم گیمز می خواهد به انتشار بازی توسط خودشان روی بیاورد. این موضوع آزادی عمل بشتری به آن ها می دهد تا مالک بازی های شان باشند و هم چنین به صورت مستقل درباره بازی ها و آینده آن ها تصمیم بگیرند.
  • اینابا می گوید که سال 2019 برای شان بسیار مهم خواهد بود: بدون اینکه بدانم چه تعداد از بازی ها را رونمایی می کنیم یا نمی کنیم، می گویک که امسال برای مان بسیار مهم است و چالش های جدیدی را مقابل مان می گذارد و نیازمند روش های جدیدی برای حل آن هاست. اساسا، می خواهیم پایه گذاری جدیدی داشته باشیم که نتیجه اش را در سال های بعدی می بینیم. برا ما، این چالش های جدید بسیار مهم است.
  • پلاتینیوم گیمز با شرکت های مختلفی برای ساخت بازی کار نموده است، ولی مالکیت و حقوق هیچ کدام از این مجموعه ها و بازی ها مثل Bayonetta و NieR: Automata یا بازی جدید Astral Chain به دست آن ها نیست. به همین دلیل، پلاتینیوم گیمز مشغول کار روی دو بازی کاملا جدید است که متعلق به خودشان است و هیچ کدام هم رونمایی نشده اند.
  • ساخت این بازی های جدید، به معنای توقف همکاری با دیگر شرکت ها نیست. اینابا می گوید که به همکاری با شرکت ها و تهیه کننده های مختلف برای ساخت بازی های بزرگ ادامه خواهند داد. او شرح داده است: ممکن است موقعیت هایی پیش بیاید که ما بخشی از بازی را می سازیم و آن ها هم بخش باقی مانده بازی را می سازند و بازی را با هم منتشر می کنیم، یا موقعیت هایی که خودمان هم یک بازی بزرگ می سازیم و خودمان آن را منتشر می کنیم.

هیدکی کامیا بهار سال گذشته از وجود پروژه ای که آتسوشی اینابا از آن صحبت می نماید، خبر داده بود. کامیا گفته بود که مشغول ساخت یک بازی هستند که سبک اکشن را دگرگون خواهد نمود.

کامیا هم چنین سال گذشته به این موضوع اشاره نموده بود که گسترش پلاتینیوم گیمز و جذب نیروهای و ماهر از سوی این استودیو، به خاطر موفقیت بازی NieR: Automata است. کامیا گفته بود که این بازی در واقع استودیوی پلاتینیوم گیمز را از تعطیلی و مسائل اقتصادی نجات داد و از کارگردان بازی یعنی یوکو تارو تشکر نموده بود.

ظاهرا پروژه های بزرگی در پلاتینیوم گیمز در دست ساخت هستند. حداقل از وجود این پروژه ها در پلاتینیوم گیمز خبردار هستیم:

  • بازی Bayonetta 3 برای نینتندو سوییچ
  • بازی Astral Chain برای نینتندو سوییچ
  • بازی Babylons Fall برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر
  • بازی World of Demons برای پلتفرم های موبایل
  • بازی Lost Order برای پلتفرم های موبایل
  • بازی اکشن کاملا متفاوت بزرگ که هیچ کس مثل آن را ندیده
  • دو بازی مستقل و کوچک تر

نمی دانیم قرار است چه زمانی از بازی های آینده پلاتینیوم گیمز بیشتر بشنویم و فعلا منتظر عرضه بازی بعدی شان یعنی Astral Chain نشسته ایم. این بازی مرداد ماه عرضه خواهد شد.

منبع: VideoGamesChronicle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 215

به "پلاتینیوم گیمز: دو بازی بزرگ معرفی نشده داریم، بایونتا 3 کاملا متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاتینیوم گیمز: دو بازی بزرگ معرفی نشده داریم، بایونتا 3 کاملا متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید