واکنش شهرداری گرگان درباره آبشاری که آتش گرفت ، 6 میلیارد خسارت دیدیم

به گزارش ایپتن، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به اینکه چندی پیش به علت بی احتیاطی و بی اطلاعی مسافری، پیک نیکی منفجر شد و آبشار مصنوعی آتش گرفت، گفت: شهرداری هم در اطلاع رسانی نوع جنس آبشار و ذکر نکات ایمنی کوتاهی نموده بود.

واکنش شهرداری گرگان درباره آبشاری که آتش گرفت ، 6 میلیارد خسارت دیدیم

به گزارش خبرنگاران، فیلمی در فضای مجازی دست به دست می گردد که در آن یکی از مسافران در محور گردشگری ناهارخوران گرگان بر روی صندلی شهری اقدام به افروختن آتش نموده که این اتفاق ناخوشایند موجب آزردگی خاطر بسیاری از شهروندان شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در این خصوص گفت: متأسفانه این اتفاق ناخوشایند در محور ناهارخوران گرگان رخ داد، همکاران ما در گشت بودند اما غافلگیر شدند.

احمد سالاری با اشاره به اینکه به نظر می رسد بعضی از شهروندان و مسافران نسبت به موضوعات فرهنگی اطلاع کافی ندارند، یادآور شد: اقدام این مسافر کاملاً غیرفرهنگی بوده و شاید هم در حالت عادی قرار نداشت لذا بنده به سبب این اتفاق از تمامی شهروندان عذرخواهی می کنم.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به اینکه چندی پیش به علت بی احتیاطی و بی اطلاعی مسافری، پیک نیکی منفجر شده و آبشار مصنوعی آتش گرفته بود، گفت: شهرداری هم در اطلاع رسانی نوع جنس آبشار و ذکر نکات ایمنی کوتاهی نموده بود. بر اثر این اتفاق حداقل 6 میلیارد تومان خسارت به شهرداری گرگان تحمیل شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2127

به "واکنش شهرداری گرگان درباره آبشاری که آتش گرفت ، 6 میلیارد خسارت دیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شهرداری گرگان درباره آبشاری که آتش گرفت ، 6 میلیارد خسارت دیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید