واکنش سعادتمند به ابهامات انتخابات فدراسیون والیبال

به گزارش ایپتن، احمد سعادتمند به برخی از ابهاماتی که پیرامون انتخابات فدراسیون والیبال به وجود آمده است، پاسخ داد.

واکنش سعادتمند به ابهامات انتخابات فدراسیون والیبال

احمد سعادتمند نامزد انتخابات فدراسیون والیبال و مسئول کمیته استعداد یابی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با ، درباره برنامه ای که امروز برای ایثارگران تدارک دیده شده بود بیان داشت: سازمان ورزش قهرمانان برنامه ای را برای عزیزانی که در بخش ایثارگری سالیان سال در شرایط مختلف کشور حضور داشتند برنامه ای در بخش ورزشی برگزار کرد، این برنامه فکر می کنم در بخش هنری هم برگزار شود. خوشبختانه مراسم خوبی بود و خیلی راضی شدیم که این عزیزان را دیدیم تا اوغات خوشی داشته باشیم.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره انتخابات فدراسیون والیبال و داورزنی عنوان داشت: داورزنی در حال حاضر به عنوان نایب رئیس کنفداسیون آسیا و عضو کنفدراسیون جهانی فعالیت می کند و بیش از یک دهه است که برای والیبال کشور زحمت می کشد و افتخارات زیادی برای والیبال آورده است. به نظرم داورزنی می تواند بازهم به والیبال کمک کند و جایگاه این رشته را ارتقا دهد.

سعادتمند درباره این که گفته می شود ائلافی میان او رئیس اسبق فدراسیون والیبال قرار است صورت بگیرد گفت : به امید خدا که وجود دارد!

نامزد فدراسیون والیبال در ادامه و در پاسخ به سوال های دیگری درباره این که آیا تائید صلاحیت و ثبت نام داورزنی پیش از انتخابات اجرا شده و این مسئله ایرادی دارد یا خیر بیان داشت: بهتر است این مسائل را از بخش های مربوطه سوال کنید.

مسئول کمیته استعدادیابی وزارت ورزش پیرامون اینکه گفته می شود علاوه بر داورزنی، خودش هم باید طبق قانون به خاطر شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال، از سمتش استعفا بدهد، گفت: هر چه که قانون برای من مشخص بکند را انجام می دهم. من تابع قانون و مقررات هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 591

به "واکنش سعادتمند به ابهامات انتخابات فدراسیون والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سعادتمند به ابهامات انتخابات فدراسیون والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید