هواپیما یا باشگاه بدنسازی؟

به گزارش ایپتن، چندین ساعت حبس در یک هواپیمای کسل کننده می تواند عوارض خاصی روی بدن شما داشته باشد، ولی آیا چاره آن تبدیل هواپیما به یک باشگاه بدنسازی است؟! کارشناسان سلامتی برای پیشگیری از عوارض پروازهای طولانی راهکارهایی همانند قدم زدن در هواپیما را پیشنهاد می دهند، ولی به نظر می رسد یکی از مسافران یک خط هوایی ناشناس این پیشنهاد را خیلی جدی گرفته است.

هواپیما یا باشگاه بدنسازی؟

بعضی از مسافران خطوط هوایی، به ویژه در پروازهای هوایی، هواپیما را به یک باشگاه کامل بدنسازی تبدیل می نمایند. چند روز پیش یک کلیپ بحث برانگیز از یک پرواز ناشناس در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این کلیپ مردی نشان داده می گردد که یک دمپایی رنگارنگ به پا دارد و در وسط راهروی هواپیما مشغول انجام حرکات ورزشی است. این ویدئو به وسیله یکی از کاربران اینستاگرام با نام کاربری @-eknd به حساب اینستاگرام Passenger Shaming فرستاده شده بود. کاربران شبکه های اجتماعی بازخوردهای جالبی به این ویدئو داشته اند.

بیشترین واکنشی که کاربران شبکه های اجتماعی به این ویدئو نشان دادند، چندش آور خواندن این مسافر ورزشکار بوده است. آنها معتقدند که کف راهرو هواپیماها یکی از کثیف ترین بخش های آن است. به عنوان نمونه یکی از کاربران در بخش نطرات این پست نوشته است: من بیشتر نگران سلامتی آن مسافر هستم؛ چراکه دست ها و بدن او کاملا در تماس با کف راهرو هستند.

با این حال دسته دیگری از کاربران را می توان دید که از رفتار عجیب این مسافر دفاع می نمایند. آنها معتقد هستند که تمرین کردن در هواپیما نسبت به پیاده روی صرف در راهروی آن تاثیر بسیار بیشتری روی برطرف خستگی پرواز دارد. یکی از این کاربران در واکنش به حرکات تمرینی این مرد نوشته است: به نظر من تمرین کردن در هواپیما هیچ اشکالی ندارد علت برای خجالت کشیدن وجود ندارد. اجرای حرکات ورزشی در حین پرواز حتی می تواند باعث بهبود گردش خود در بدن و کاهش احتمال لخته خون در رگ های عمیق گردد. هیچ متخصص سلامتی نشستن روی صندلی یک هواپیما به مدت 12 ساعت را عاقلانه نمی داند.

از زمان انتشار این ویدئو در اینستاگرام تا کنون بیش از 212 هزار کاربر از آن بازدید نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2179

به "هواپیما یا باشگاه بدنسازی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیما یا باشگاه بدنسازی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید