نقد و تحلیل هتل بزرگ بوداپست در ساعت سینما

به گزارش ایپتن، تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی ساعت سینما پنجشنبه 4 دی ماه ساعت 20:30 با نقد و تحلیل فیلم سینمایی هتل بزرگ بوداپست از شبکه چهار سیما پخش می شود.

نقد و تحلیل هتل بزرگ بوداپست در ساعت سینما

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، ساعت سینما عنوان برنامه سینمایی شبکه چهار است که هر پنجشنبه شب ساعت 20:30 با اجرای محمدرضا مقدسیان از شبکه چهار سیما پخش می شود. این برنامه پنجشنبه شب میزبان امیرشهاب رضویان کارگردان و فیلم نامه نویس می شود تا به تحلیل و بررسی فیلم سینمایی هتل بزرگ بوداپست به کارگردانی وس اندرسونبپردازد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریس اونز و اد هریس خواهیم دید: در سال 1930 جنگ شروع شده است و هتل بزرگ بوداپست با تلاش فراوان مهماندار و شاگردش هنوز مکانی آرام و دیدنی است. اما یکی از مشتریان همیشگی هتل که زن پیری است می میرد و یک نقاشی ارزشمند به مهماندار ارث می رسد، با این اتفاق همه چیز تغییر می کند. حالا پسر این زن پیر تلاش می کند به هر روشی این تابلوی نقاشی را از چنگ مهماندار درآورد.. .

ساعت سینما برنامه سینمایی است که فصل اول آن در 26 قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی یوسف منصوری در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می شود و پنجشنبه شب ها ساعت 20:30 روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1392

به "نقد و تحلیل هتل بزرگ بوداپست در ساعت سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و تحلیل هتل بزرگ بوداپست در ساعت سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید