معروف ترین رستوران های دبی را بشناسید (تور دبی)

به گزارش ایپتن، دبی جزو آن دسته شهرهایی است که برترین ها را در خود جای داده. بعد از لندن، پاریس، سیدنی و ... بهشتی است مسلم برای علاقه مندان به غذا و رستوران گردی. می توانید با خیال راحت لیستی بلند بالا از برترین رستوران های بین المللی را پیدا کنید و لحظاتی فوق العاده را در طول توردبی خود سپری کنید. صد البته که این رستوران ها به معروف ترین سرآشپزهای جهان مجهزند و با امکانات بی نظیر خود فضایی فوق لوکس را به مشتریان عرضه می نمایند. نگران نباشید، حتی اگر جزو گردشگرانی هستید که با بودجه ای محدود به این شهر سفرکرده اند این امکان را خواهید داشت که با هزینه ای نه چندان از خاص ترین غذاها و رستوران ها بهره مند شوید. با خبرنگاران در ادامه همراه شوید تا سری بزنیم به معروف ترین رستوران های این شهر.

معروف ترین رستوران های دبی را بشناسید (تور دبی)

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

1) Coya، برترین رستوران سال

کویا به عنوان برترین رستوران سال 2016 فضایی مجلل خاص و بسیار دلنشین را به گردشگران توردبی ارائه می دهد. در این رستوران می توانید برترین غذاهای عمرتان را بچشید و با طعم هایی خارق العاده آشنا شوید. کویا جزو آن دسته رستوران هایی است که از زمان افتتاح تا به امروز با استقبالی فوق العاده روبه رو شده و معروفیت خود را مدیون کیفیت بالای غذا، محیط دنج و راحت و خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می نماید.

2) Play Restaurant and Lounge ، برترین رستوران تازه تأسیس

این رستوران تازه با فضایی مدیترانه ای با سبکی خاص و فضایی ویژه از محبوب ترین های دبی است و پایگاهی عالی برای گردشگران توردبی به شمار میرود. سرآشپز فوق حرفه ای این رستوران به خوبی می داند که چگونه نظر مشتریان خود را جلب کند و در محیطی بسیار آرام و شیک غذاهایی منحصر به فرد و تک را به آنها ارائه دهد.

3) The Hide، برترین رستوران تازه تأسیس

این رستوران توانسته از پس استانداردهای سخت این حوزه بربیاید و با برترین و خاص ترین مواد غذایی لذیذ ترین غذاهای ممکن را به مشتریان عرضه کند. می توان به این رستوران لقب یکی از تاپ ترین های دبی را داد. ازغذا تا دکوراسیون و طراحی داخلی. همه چیز از برترین ها تهیه شده و خاطره ای عالی از رستوران گردی را به علاقه مندان به دنیای غذاهای خاص و نو ارائه می نماید. می توانید در این رستوران غذاهای روزمره را با طراحی و تزئینی جالب و هنرمندان سفارش دهید و لحظاتی عالی را در توردبی خود به ثبت برسانید.

4) Zuma

اگر در پی محبوب ترین رستوران در سراسر دبی هستید. به طور حتم زوما می تواند برترین انتخاب باشد. طراحی فضای این رستوران سبکی جالب و خاص دارد در کنار این امتیاز می توانید به لیستی بلند بالا از غذاهای بین المللی دسترسی داشته باشید که در شکیل ترین حالت به شما ارائه می گردد. از این گذشته برترین سرویس و امکانات را می توانید در این محیط مشاهده کنید و ساعاتی شاد را در تورمسافرتی خود تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2191

به "معروف ترین رستوران های دبی را بشناسید (تور دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین رستوران های دبی را بشناسید (تور دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید