معروف: از فدراسیون بی در و پیکر والیبال نباید راهکار خواست

به گزارش ایپتن، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتقاد از شرایط این فدراسیون گفت: از فدراسیون بی در و پیکری که داریم نباید راهکار خواست.

معروف: از فدراسیون بی در و پیکر والیبال نباید راهکار خواست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید معروف در مورد پیروزی 3 بر یک ایران مقابل کره جنوبی و راهیابی به فینال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: همیشه بازی نیمه نهایی سخت است. استرس باخت و فشار بازی روی بازیکنان وجود دارد چرا که شانس هر دو طرف برای پیروزی یکی است. ست اول را باختیم اما به بازی برگشتیم و تجربه بازیکنان باعث شد کم اشتباه با زی کنیم.

وی در مورد دو تیم ژاپن و استرالیا گفت: شناخت از هر دو تیم برای ما وجود دارد و هر دو تیم شانس برد را در بازی امشب دارند. ایران در آسیا تیم قدرتمندی است و همه این تیم ها با انگیزه بالا به مصاف ایران می آیند. برای ما بهتر است که در فینال استرالیا را ببریم چون یک بار هم به آنها باخته ایم و دوست داریم شکست را جبران کنیم. قدرت ژاپن و استرالیا یکی است و مقابل آنها باید با قدرت بازی کرد.

معروف در مورد شرایط فدراسیون والیبال برای ارائه راه چاره جهت آرامش بخشیدن به تیم ملی گفت: راه چارهی نیست، فدراسیون والیبال به قدری بی در و پیکر است که نباید چنین انتظاراتی داشت. جنگ بر سر جایگاه ریاست است و همه دنبال جایگاه هستند. می خواهیم به مسابقات جام جهانی برویم اما رئیس نداریم. از چنین فدراسیون بی در و پیکری نباید راه چاره خواست.

کاپیتان تیم والیبال ایران تاکید کرد: همه بازیکنان تحت فشار هستند و تنها بازیکنان و کادرفنی تلاش می کنند. کسی به فکر تیم ملی نیست و نباید انتظار راه چاره داشت. حرف زیاد است و در این مورد می توانم سه ساعت حرف بزنم اما کسی به فکر نیست. مجبوریم سرها را پایین بیندازیم و اگر بردیم نوش جان بازیکنان و اگر باختیم فدای سرشان. تا الان هم بدون هیچ چشمداشتی بازی کرده ایم و این شعار نیست. تنها به عشق مردم ایران بازی می کنیم. در فدراسیون والیبال کسی به فکر نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 415

به "معروف: از فدراسیون بی در و پیکر والیبال نباید راهکار خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: از فدراسیون بی در و پیکر والیبال نباید راهکار خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید