مسائل پرسپولیس در تبریز: دفاع چپ و هافبک دفاعی

به گزارش ایپتن، چنانچه مصلح به این مسابقه نرسد برانکو مجبور است از ربیع خواه در پست مدافع چپ استفاد کند و با بردن نوراللهی به هافبک دفاعی، احتمالا آدام همتی در کناره های خط میانی بازی خواهد نمود.

مسائل پرسپولیس در تبریز: دفاع چپ و هافبک دفاعی

به گزارش خبرنگاران ، روز از نو روزی از نو. درست است که پرسپولیس با همه بازیکنانش به دیدار تراکتورسازی رفت اما در بازی پیش رو برابر دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی باز هم دست های برانکو خالی خواهد ماند. دلیلش هم معین است: مصدومیت شایان مصلح که هنوز معین نیست می تواند بازی کند یا نه و محروم شدن کمال کامیابی نیا که اتفاقا مصدوم هم هست اما حتی اگر به بهبودی برسد، جایی در بازی پنجشنبه نخواهد داشت. مصدومیت شایان مصلح اما جدی به نظر می رسد و اگر او هم به بازی با ماشن سازی نرسد، مسائل برانکو بیشتر خواهد شد.

شاید اگر کمال تنها غایب پرسپولیس در تبریز باشد، محسن ربیع خواه بعد از تنها یک هفته نیمکت نشین، به ترکیب اصلی برگردد و نقش تنها هافبک دفاعی تیم را ایفا نماید اما چنانچه مصلح هم به این مسابقه نرسد برانکو مجبور است از ربیع خواه در پست مدافع چپ استفاد کند و با بردن نوراللهی به هافبک دفاعی، احتمالا آدام همتی در کناره های خط میانی بازی خواهد نمود.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 122

به "مسائل پرسپولیس در تبریز: دفاع چپ و هافبک دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل پرسپولیس در تبریز: دفاع چپ و هافبک دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید