مزایای بیمه عمر چیست؟

به گزارش ایپتن، بیمه عمر چیست؟ شاید بیمه عمر را زیاد شنیده باشید، اما آیا با مزایای آن آشنا هستید؟ برای انتخاب بهترین بیمه عمر احتیاج به مشاوره خواهید داشت، اما قبل از آن بهتر است با مزایای این بیمه آشنا شوید.

مزایای بیمه عمر چیست؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بیمه بازار، آیا خرید این بیمه برای شما، خانواده و آینده فرزندانتان ارزشمند است؟ ایران آمار کمترین درصد استفاده از بیمه عمر را در دنیا دارد. شاید بتوان گفت یکی از دلایل آن عدم آشنایی کافی با مزایای بیمه عمر و پوشش های تکمیلی آن است. آیا می دانید چه افرادی می توانند بیمه عمر داشته باشند و خرید آن ها با چه هدفی است؟ بیمه عمر انواع و پوشش های متنوعی دارد که متناسب با احتیاج و توان پرداخت شما قابل دریافت است. شما می توانید برای انتخاب بهترین بیمه عمر از متخصصان بیمه عمر بیمه بازار بصورت رایگان مشاوره بگیرید. بعضی از پوشش های اضافی که با خرید بیمه عمر می توانید داشته باشید عبارتند از:

- پرداخت هزینه های پزشکی در صورت بروز حادثه

- پرداخت خسارت در صورت بروز امراض خاص

- پرداخت سرمایه فوت به بازماندگان

- پرداخت وام هایی مانند وام مسکن یا خودرو

- پرداخت خسارت در صورت از کارافتادگی

- پرداخت خسارت برای نقص عضو بر اثر حادثه

موارد فوق بعضی از مزایای بیمه عمر است. این بیمه پوشش های بیشتری را می تواند داشته باشد و حتی بسته به شرکت بیمه گر می تواند از مزایای متنوعی برخوردار باشد. بیمه عمر علاوه بر اینکه می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده باشد، می تواند ما را در برابر عواقب حوادث پیش بینی نشده بیمه کند و با توجه به پوشش هایی که برای بیمه عمر خود انتخاب می کنیم، می توانیم تا حد قابل قبولی عواقب حوادث غیرمترقبه را برای خود و خانواده تعدیل کنیم. البته باید به این نکته توجه کرد، درصورتی که بیمه عمر را بعنوان یک راه سرمایه گذاری انتخاب نموده اید، در انتخاب پوشش های اضافی دقت نمایید، زیرا شرکت بیمه بابت ریسکی که از خسارات قبول می نماید، از سرمایه فوت و ارزش بازخرید بیمه شما می کاهد.

مزایای بیمه عمر

بیمه عمر مزایای زیادی می تواند برای شما داشته باشد. باید به این نکته توجه کنید که هدفتان از خرید بیمه عمر چیست؟ اگر به چشم سرمایه گذاری به بیمه عمر نگاه می کنید یا اینکه آن را به عنوان پشتوانه خانواده و یا خطرات ناشی از حوادث غیر پیش بینی در نظر دارید. پیش از خرید می توانید از متخصصان بیمه بازار برای انتخاب بهترین بیمه عمر مشاوره بگیرید. انتخاب شرکت بیمه بخشی از خرید بهترین بیمه عمر است. خرید بیمه عمر آسیا، یا بیمه عمر پاسارگاد، یا سایر شرکت ها سوالی است که بیمه بازار بصورت بی طرف شما را به خوبی هدایت می نماید. در ادامه به بعضی از مزایای بیمه عمر می پردازیم.

اندوخته بیمه عمر

شما با پرداخت مبلغ اندکی در سال، می توانید در بلندمدت اندوخته قابل توجهی دریافت نمایید که به نسبت اشکال دیگر سرمایه گذاری، سود بیشتری به آن تعلق خواهد گرفت. سرمایه گذاری در بیمه عمر، یک سرمایه مطمئن، بدون ریسک و با سود روزشمار تضمین شده است. این اندوخته بعد از مدت یک سال به صورت یکجا و پس از 10 سال به صورت مستمری قابل برداشت است.

مستمری بازنشستگی

اگر هر زمان نتوانستید یا نخواستید که دیگر کار کنید، می توانید، روی مستمری بیمه عمر خود حساب کنید. پس از گذشت حداقل 10 سال از قرارداد بیمه نامه، می توانید اندوخته حاصل از بیمه عمر را به صورت مستمری ماهانه دریافت کنید. این مستمری طبق قرارداد، می تواند مادام العمر یا در بازه های زمانی معین پرداخت گردد.

سرمایه فوت بیمه عمر

در صورت فوت بیمه شده، دغدغه مسائل اقتصادی، به مسائل خانواده و بازماندگان وی اضافه نخواهد شد. چرا که در صورت داشتن بیمه عمر، شرکت بیمه مسئولیت تأمین اقتصادی خانواده را برعهده گرفته و به آنها سرمایه فوت پرداخت می نماید. مبلغ سرمایه فوت بسته به میزان حق بیمه پرداختی و ضریب تشکیل سرمایه بیمه عمر مشخص می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 274

به "مزایای بیمه عمر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای بیمه عمر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید