مرگ بازیگر آینده دار آمریکایی ، پلنگ سیاه در 43 سالگی تسلیم سرطان شد

به گزارش ایپتن، چادویک بوزمن، بازیگر رنگین پوست آمریکایی و ستاره فیلم تحسین شده و پیروز پلنگ سیاه پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان در 43 سالگی از جهان رفت.

مرگ بازیگر آینده دار آمریکایی ، پلنگ سیاه در 43 سالگی تسلیم سرطان شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، بوزمن چهار سال پیش به بیماری سرطان روده عظیم مبتلا شد و البته در این سال ها هرگز از مشکل جسمی و سلامتی او سخن به میان نیامده بود. با این حال، اوایل امسال میلادی با تیلر سایمن لدوارد ازدواج کرد و هنگام مرگ همسر خواننده و دیگر اعضای خانواده بر بالین او در خانه اش در لس آنجلس حاضر بودند.

بوزمن در کالیفرنیای جنوبی متولد شد و در دانشگاه معتبر هاروارد درس خواند. تا پیش از سال 2013 نقش هایی کوتاه در تلویزیون و سینما ایفا کرد و با حضور در فیلم بیسبالی 42 به کارگردانی برایان هلگلند کنار هریسن فورد به ستاره هالیوود تبدیل شد. او درست در روزی چشم از دنیا فروبست که لیگ بیسبال آمریکا در حال جشن دریافت روز جکی رابینسن بود؛ همان ستاره ای که بوزمن در 42 به نقش او ظاهر شد.

این ستاره جوان و آینده دار نخستین بار با ایفای نقش شخصیت تیچالا در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در 2016 وارد دنیای سینمایی مارول شد و دو سال پیش در نقش اصلی پلنگ سیاه ظاهر شد؛ فیلمی که 1.3 میلیارد دلار در دنیا فروخت و تنها پروژه پرهزینه استودیو مارول لقب گرفت که پیروز شده است نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم گردد.

بوزمن سال گذشته بازیگر و تهیه کننده اکشن تریلر 21 پل بود و آخرین بار با درام جنگی همخون 5 ساخته اسپایک لی روی پرده سینما دیده شد. او در این فیلم رهبر گروهی از سربازان سپاهپوست در جنگ ویتنام بود. آخرین فیلم بوزمن در مقام بازیگر Ma Raineys Black Bottom کنار وایولا دیویس بود که تابستان گذشته مقابل دوربین رفت.

جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و کامالا هریس، یار انتخاباتی و معاون او در توییت های جداگانه به مرگ چادویک بوزمن واکنش نشان دادند. بایدن بازیگر رنگین پوست را تحسین کرد و آخرین پست توییتر بوزمن هم حمایت از خانم هریس در انتخابات نوامبر 2020 بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1192

به "مرگ بازیگر آینده دار آمریکایی ، پلنگ سیاه در 43 سالگی تسلیم سرطان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ بازیگر آینده دار آمریکایی ، پلنگ سیاه در 43 سالگی تسلیم سرطان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید