مخیتاریان سه هفته خانه نشین شد، پلگرینی تا دو ماه دیگر قادر به بازی نخواهد بود

به گزارش ایپتن، هافبک ارمنستانی تیم فوتبال رم به دومین بازیکنی تبدیل شد که به دلیل آسیب دیدگی در هفته جاری از همراهی جالوروسی باز می ماند.

مخیتاریان سه هفته خانه نشین شد، پلگرینی تا دو ماه دیگر قادر به بازی نخواهد بود

به گزارش خبرنگاران، تنها چند ساعت بعد از اعلام خانه نشینی لورنزو پلگرینی، یکی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال رم هم خانه نشین شد. این بار هنریک مخیتاریان هافبک ارمنستانی جالوروسی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران خانه نشین شده و انتظار می رود که تا سه هفته دیگر هم نتواند قرمزپوشان پایتخت ایتالیا را همراهی کند، البته رمی ها خوش شانس هستند که نیمی از مدت خانه نشینی مخیتاریان در ایام بازی های ملی سپری می گردد و به این ترتیب او تنها 4 بازی این تیم (دو تا در سری A و دو تا در لیگ اروپا) را از دست خواهد داد. مخیتاریان که تابستان سال جاری از آرسنال به رم پیوست، در 4 بازی نخست خود در این فصل برای رم هم گل زده هم پاس گل داده است.

ظهر امروز نیز باشگاه رم اظهار داشت لورنزو پلگرینی به دلیل شکستگی استخوان پنجم متاتارسال (پنجه پا) پایش در جریان بازی اخیر این تیم مقابل لچه، تحت عمل جراحی نهاده شده و تا دو ماه قادر به همراه جالوروسی نخواهد بود.

هافبک ایتالیایی جالوروسی در جریان این بازی که با پیروزی یک بر صفر تیم پایتخت ایتالیا انتها یافت، مصدوم شد و امروز (سه شنبه) تحت عمل جراحی نهاده شد که این عمل موفقیت آمیز بوده است.

با این حال انتظار می رود که بازیکن 23 ساله جالوروسی تا انتها ماه آینده یا حتی ابتدای ماه دسامبر خانه نشین باشد. او علاوه بر از دست دادن بازی های رم تا آن تاریخ، از همراه تیم ملی ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو 2020 هم باز خواهد ماند. رم در مدت خانه نشینی پلگرینی برابر تیم های ناپولی، میلان و اینتر بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 446

به "مخیتاریان سه هفته خانه نشین شد، پلگرینی تا دو ماه دیگر قادر به بازی نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخیتاریان سه هفته خانه نشین شد، پلگرینی تا دو ماه دیگر قادر به بازی نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید