لطف بزرگ بانوی پیر در حق ساسولو با شکست میلان

به گزارش ایپتن، تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر رقیب دیرینه اش در فینال جام حذفی ایتالیا در حق تیم فوتبال ساسولو لطف بزرگی انجام داد.

لطف بزرگ بانوی پیر در حق ساسولو با شکست میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال یوونتوس در بازی شب گذشته اش (شنبه) برابر میلان در فینال جام حذفی ایتالیا سوای اینکه این تیم را به اولین تیم تاریخ فوتبال ایتالیا تبدیل کرد که دو سال متوالی دو گانه جام های داخلی را می برد، لطف بزرگی در حق ساسولو بود.

پیروزی یوونتوس بدان معناست که یکی از دو سهمیه تیم های ایتالیایی برای حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ اروپا که به قهرمان جام حذفی تعلق می گیرد، به ساسولو تیم ششم سری A در فصل 16-2015 می رسد چرا که یوونتوس به عنوان قهرمان سری A پیش از این جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب نموده است.

طبق قوانین فوتبال ایتالیا در صورتی که قهرمان جام حذفی ایتالیا سهمیه لیگ قهرمانان کسب نموده باشد، سهمیه این تیم در لیگ اروپا به تیم ششم جدول سری A تعلق می گیرد که سال جاری این تیم ساسولو بود. به این ترتیب میلانی ها به عنوان پرافتخارترین تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی باید یک فصل دیگر را هم دور از تورنمنت های یوفا سپری نمایند.

ساسولو در شرایط فصل 16-2015 سری A را بالاتر از میلان سپری کرد و حالا سهمیه لیگ اروپا را کسب نموده است که تنها سه فصل از صعود این تیم به دسته اول فوتبال ایتالیا می گذرد. ساسولو به همراه فیورنتینا و اینتر سه نماینده ایتالیا در فصل آینده لیگ اروپا هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 588

به "لطف بزرگ بانوی پیر در حق ساسولو با شکست میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف بزرگ بانوی پیر در حق ساسولو با شکست میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید