لوکس ترین هتل های مالدیو

به گزارش ایپتن، با ما همراه باشید تا بیشتر با کشور رویاها و زیبایی ها یعنی مالدیو آشنا شوید. کشوری که تنها با یک بار رفتن عاشقش می شوید. حال این که بخواهید با تور مالدیو اقامتی لوکس در هتل هایی لاکچری هم داشته باشید. پس بیشتر هتل های مالدیو را بشناسیم تا زمان سفر به این کشور بهترین لذت ها را برای خود ثبت کنیم.

لوکس ترین هتل های مالدیو

مالدیو کشوری در اقیانوس هند، با داشتن آب های فیروزه ای خود شهرتی جهانی دارد. مالدیو با داشتن امکانات غواصی زیر آب در سطح جهان بسیار معروف است. این شهر توریستی زیبا دارای هتل های آبی و ویلاهای اختصاصی است.

معرفی 8 مورد از لوکس ترین هتل های مالدیو

مالدیو دارای آب و هوای ساحلی است که با داشتن شن های سفید و درختان نخل زیبایش دارای روزهای گرم و آفتابی است که این هوای گرم فرصت مناسبی برای شنا کردن در آب های زیبای این شهر توریستی را فراهم کرده است. تجربه آرامش واقعی را در زیباترین سواحل جهان حس کنید که به بهشت روی زمین معروف است. لذت تعطیلات خود را با اقامت در هتل های مالدیو چندین برابر کنید. مالدیو دارای هتل و اقامتگاه های فوق العاده می باشد. از این جهت فوق العاده اند که بخاطر قرار دریافت در جزایر و داشتن ورزش های آبی و موزیک های محلی و غذاهای خوش طعم تجربه ای مناسب برای شما گردشگران ارائه می دهد. در اینجا لوکس ترین هتل های مالدیو را به شما معرفی می کنیم.

کورومبا مالدیو از بی نظیرترین هتل های مالدیو

اگر قصد دارید تعطیلات خود را در مالدیو بگذرانید یا به ماه عسل بروید ما به شما کورومبا مالدیو از بی نظیرترین هتل های مالدیو را پیشنهاد می کنیم. این حتی از مدرن ترین و شیک ترین هتل ها است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی ماله قرار گرفته است. شما بعد از رسیدن به فرودگاه به راحتی می توانید به هتل خود بروید بدون آن که بخواهید مسافت دریایی را پشت سر بگذارید. هتل دارای اتاق ها و ویلاهایی است که با اقامت در آن ها هر مسافری تصور بهترین سفرش در یک جزیره را دارد. اتاق های هتل کورومبا مالدیو چشم اندازی رو به دریا دارد که آب دور تا دور هتل را احاطه کرده است. دکوراسیون هتل که بروزترین امکانات را دارد و از ترکیب رنگ های سفید و آبی بکار رفته است، آرامش را به مسافران هدیه می دهد. این اتاق ها دسترسی راحتی به باغ و محوطه هتل دارند و در هر زمان که دوست داشتید می توانید در آن قدم بزنید.

در داخل اتاق ها اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام با وان و لوازم بهداشتی با بهترین برندها مجهز است. و علاوه بر این امکانات، امکانات تفریحی بسیاری دارد که خدمات ارزنده ای را به گردشگران ارائه می دهد. هتل کورومبا دارای دو استخر در فضای باز و سه زمین تنیس و باشگاه بدنسازی با تمام امکانات و مرکز اسپا و ماساژ است. در مهمانی های شبانه هتل، موسیقی زنده اجرا می گردد، همچنین شما می توانید به تماشای فیلم هایی که در ساحل پخش می گردد بروید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. با شرکت در تورهای ورزشی آبی مانند کانوسواری، تورهای گشت شهری و کلاس آشپزی غذاهای مالدیوی و کلاس نقاشی روز بی نظیری برای شما رقم می خورد.

پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا لاکچری

پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا لاکچری از گروه هتل های مالدیو است. این هتل رویایی و بی نظیر بهشتی است که در میان آب های جزیره مالدیو قرار گرفته است. این هتل لاکچری چشم اندازی رو به دریا دارد و لحظات شیرینی را برایتان رقم میزند. این هتل آن قدر شیک است که بعد از جدا شدن از آن حتما دلتان هوای برگشتن خواهد نمود. این هتل دارای تورهای متنوع برای گردشگران است. اتاق های هتل که رو به دریا هستند این امکان را برای شما فراهم می نماید که در هر زمان که هوس شنا کردید به داخل آب بروید. همچنین اتاق هاجذاب، شیک و در عین حال ساده طراحی شده اند، که احساس خوبی به شما می دهد. نور پردازی های بی نظیر داخل و خارج هتل شبی رویایی در کنار صدای آرام امواج دریا برایتان به ارمغان می آورد. کسانی که به رستوران و غذاهای متنوع علاقه دارند این هتل بهترین انتخاب است چون سرو غذاهایی از تمام ایالت های مختلف با بهتریت کیفیت در فضایی زیبا و دوست داشتنی دارد. سعی کنید نوشیدنی ها و دسرهای این رستوران را تست کنید. پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا هتلی بی مانند از گروه هتل های مالدیو است که به شما معرفی کردیم.

هتل 5 ستاره ویوانتا بای تاج کورال ریف از لوکس ترین هتل های مالدیو

ویوانتا بای تاج کورال ریف 5 ستاره از هتل های مالدیو است که در کنار تالاب ساحل مرجانی مالدیو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق و سوئیت های بزرگی است که تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران خود فراهم کرده است. اتاق های هتل از کف پوش چوبی و با دکوراسیونی زیبا تزئین شده که از رنگ های آرامش بخش در آن بکار برده شده است. سوئیت های این هتل به گونه ای است که شما در تراس اتاق خود می توانید استراحت کنید و از طبیعت زیبای اطراف خود بهترین لذت را ببرید. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام های لاکچری به همراه بهترین لوازم بهداشتی و آرایشی است. این هتل دارای رستوران هایی بی نظیر است، حتما به آن ها سر بزنید و از مزه غذاها تست کنید. این رستوران ها غذاهای دریایی و گریل شده تازه ای دارند که طعمی بیاد ماندنی برای شما به ارمغان می آورد. در هتل ویوانتا بهترین و مهیج ترین تفریحات وجود دارد که شما را سرگرم می نماید. شما می توانید با شرکت در تورهای ورزش های آبی و غواصی یک تجربه جدید برای خود داشته باشید. این هتل پنج ستاره دارای 62 اتاق است، که دارای امکانات شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته امکانات وی آی پی، خشکشویی، شستشو، مرکز تجاری، صندوق امانات و دیگر خدماتی که جهت رفاه مسافران قرار داده شده است.

هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند

هتل کنراد مادیو رانگالی آیلند هتل 5 ستاره و دارای 150 اتاق است. هتلی لوکس و جذاب که در آن لحظه های ناب و بیاد ماندنی را خواهید گذراند. هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند از میان هتل های مالدیو جذابیت های خاص خودش را دارد از جمله این که، با پله های چوبی بهم متصل شده و جلوه ای زیبا در آب های دریا دارد و در جزیره رانگالی قرار گرفته است. سوئیت هایی رو به دریا با بهترین منظره های زیبا و خاطره انگیز برای شما مسافران است. به دلیل قرار دریافت هتل در آب کم عمق شما می توانید لذت قدم زدن در آن را احساس کنید. دکور داخلی اتاق ها از چوب ساخته شده و مبله و شیک هستند. این هتل دارای رستورانی در زیر دریا است که هیجان غذا خوردن در زیر آب را برای شما فراهم کرده است، البته باید از قبل میز رزرو کنید تا بتوانید یک شام خوشمزه از غذاهای بین المللی و دریایی را تجربه کنید. رستوران های متعددی در کنار ساحل واقع شده است و شما می توانید در فضای باز غذای خود را میل کنید.

این هتل دارای اتاق ماساژ با کف شیشه ای است که شما در حین ماساژ و آرامش بخشیدن به جسم خود می توانید کف دریا را ببینید و لذت ببرید. در این هتل شب ها برنامه ها و تفریحات متنوع شبانه برگزار می گردد که حال شما را خوب می نماید. همچنین هتل دارای تورهای کشتی و ورزش های دریایی است. هتل کنراد مالدیو در 24 ساعت شبانه روز پذیرای شما مسافران است. در این هتل بردن حیوانات خانگی ممنوع است. اگر کودک دارید این هتل برای بچه ها دلبند شما نیز استخر ساخته که با خیال راحت می توانند در آن شنا نمایند. نظافت در این هتل حرف اول را می زند و به طور روزانه اتاق های هتل تمیز می شوند. هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند از 5 ستاره ها در گروه هتل های مالدیو است.

هتل ولاسارو مالدیوز

یکی از معروف ترین هتل های مالدیو هتل ولاسارو مالدیو است که در حد خود بی نظیر است و دارای امکانات و با سقف و کف های چوبی ساخته شده است که فضایی خنک را برای شما ایجاد می نماید. با نشستن در داخل این هتل ها شاهد منظره زیبا و وسیع اقیانوس هستید و از آن لذت میبرید. هتل ولاسارو تفریحاتی برای میهمانان خود در نظر گرفته از جمله کشتی های تفریحی که در آن تمام زیبایی های مالدیو را می توانید مشاهده کنید. این هتل که در بخش جنوبی مالدیو واقع شده است تا فرودگاه حدود 25 دقیقه فاصله دارد. خانه های ویلایی این هتل دارای تهویه مطبوع و پنکه سقفی است، در هر اتاقی هم تلویزیون و دسترسی به اینترنت قرار داده شده است. دکور اتاق های این هتل به رنگ های نیلی و سفید است که جلوه ای ویژه به اتاق ها داده است. در تراس سوئیت جایگاه آفتاب گیر قرار داده شده که به طرف اقیانوس بوده و شما منظره هایی زیبا و خیره نماینده را می توانید تماشا کنید. در این هتل 5 رستوران واقع شده است که هر کدام با منوهای متنوع و غذاهای بسیار خوش طعم مدیترانه ای و ژاپنی و بین المللی را به شما ارائه می دهند. این هتل دارای دو کافه ساحلی با دکوری دیدنی و زیبا است که نوشیدنی و دسرهای خوشمزه را در کنار صدای آرامش بخش موج ها در کمال آرامش سرو می نمایند. هتل ولاسارو پنج ستاره و دارای 129 اتاق است، کارمندانی دارد که به چندین زبان مکالمه می نمایند. باید گفت این هتل از محبوب ترین هتل های مالدیو است.

اقامت گاه حبابی مالدیو

اقامت در اتاق حبابی شکل یک تجربه هیجان انگیز برای شما است. این اقامت گاه ها شفاف و بوده و قابلیت باد کردن را دارند که در قسمتی دور دست در ساحل بنام 5/1 کیلومتری جزیره فینولهو قرار گرفته است. با این اتاق شما به راحتی محو تماشای طبیعت می شوید، در این اتاق ها به دور از سرو صدا در حباب خود در زیر آسمان زیبا و پرستاره با یک احساس رومانتیک استراحت کنید. در این اقامت گاه پکیج کامل در اختیار شما قرار می دهند تا از طلوع تا غروب خورشید در اختیار شما باشد. اگر اهل هیجان هستید در میان هتل های مالدیو حتما اقامت گاه حبابی را به شما پیشنهاد می کنیم.

هتل لوکس سونوگیلی از بهترین و شیک ترین هتل های مالدیو

هتل لوکس سونوگیلی یکی از بهترین و شیک ترین هتل های مالدیو است که بیش از 45 ویلای لوکس که بر روی آب قرار گرفته شده دارد. به برخی از ویلاهای این هتل فقط از طریق قایق می توان رفت، هر ویلا به ظرافت خاص و توجه بسیار بر روی آب بنا شده که دارای باغ های اختصاصی هستند. هر ویلا دارای محلی برای آفتاب دریافت دارد. حمام های هتل در فضای باز قرار گرفته است. شما می توانید در عرشه ویلای خود به همراه عزیزانتان لحظه های دلچسبی را در زیر آسمان با دیدن مناظری زیبا سپری کنید. لازم به ذکر است که این هتل از خاص ترین هتل ها در میان هتل های مالدیو است.

هتل ساحلی لیلی

اگر به دنبال هتل لوکس در میان هتل های مالدیو هستید پیشنهاد می کنیم در هتل ساحلی لیلی اقامت کنید. این هتل در محیطی طبیعی و زیبا به همراه امکانات تفریحی واقع شده است. هتل ساحلی لیلی از چوب ساخته شده که در امتداد دریای با آب های روشن قرار گرفته است. این هتل به دلیل قرار دریافت در سواحلی بکر که دارای پوشش گیاهی گرمسیری و خانه های صخره ای مهیج است و فقط چند متر با ساحل فاصله دارد یک شهرت جهانی پیدا کرده است. این قسمت از ساحل یکی از مهیج ترین محوطه غواصی در جهان است. این هتل اولین تفریگاه پنج ستاره مالدیو است که امکانات بسیار و مجهزی دارد.

هتل هایی که معرفی کردیم ، از هتل های لوکس و بی نظیر مالدیو بودند و اطلاعاتشان در اختیار شما قرار گرفته شد. امیدواریم بهترین هتل را انتخاب کنید و سفر خوب و خوشی داشته باشید

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1292

به "لوکس ترین هتل های مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید