گرند پاشا؛ از هتل های مدرن و 5 ستاره در شهر مارماریس ترکیه

به گزارش ایپتن، هتل گرند پاشا یکی از هتل های مدرن و 5 ستاره در شهر مارماریس ترکیه است. این هتل زیبا با 280 اتاق آمادگی میزبانی از 566 مسافر را دارد که سالانه از نقاط مختلف دنیا برای سفرشان این منطقه را انتخاب می نمایند و با خرید بلیط هواپیما راهی می شوند.

گرند پاشا؛ از هتل های مدرن و 5 ستاره در شهر مارماریس ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور نوروزی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

این هتل بی نظیر تا دریا حدودا 350 متر فاصله دارد و دسترسی به ساحل دریا به وسیله ترانسفر هتل فراهم گشته است تا برای همه مسافران قابل استفاده باشد.

بعلاوه از هتل گرند پاشا تا فرودگاه دالامان هم حدودا 100 کیلومتر فاصله وجود دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید.

از امکانات مشهور هتل گرند پاشا می توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اسپا، رستوران، بار و باغ اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل گرند پاشا مارماریس

امکانات عمومی ارائه شده در لابی هتل Grand Pasa Hotel Marmaris عبارتند از بخش صرافی برای تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته و اتاق چمدان. خدمات دیگری نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو هم با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. توجه داشته باشید که براساس قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. پارکینگ عمومی برای مسافرانی تعبیه شده است که با ماشین شخصی راهی این منطقه می شوند.

اگر جزو مسافرانی هستید که بخاطر کار راهی شهر مارماریس می شوید، به راحتی با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید از خدمات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان بهره مند شوید، البته گفتنی است که استفاده از امکانات مربوط به بیزینس با هزینه اضافی همراه است. در لابی هتل چندین مغازه سوغاتی فروشی دایر شده است تا در صورت احتیاج لوازم و سوغاتی های مورد نظرتان را تهیه کنید. بعلاوه سالن زیبایی و آرایشی بی نظیری هم در این هتل دایر است و انواع خدمات مربوط به زیبایی و سلامتی در این مرکز انجام می گیرد.

امکانات سرگرمیی هتل

امکانات سرگرمیی هتل گرند پاشا شامل استخر شنا همراه با جایگاه های آفتاب گیری است. استخرهای شنا یک مورد روباز و دیگری سرپوشیده است، توجه داشته باشید که هردو استخر به صورت فصلی دایر بوده و استفاده از این استخرها رایگان است.

با رفتن به ساحل شهر مارماریس می توانید علاوه بر شنا از ورزش های آبی، غذا و نوشیدنی، تماشای غروب آفتاب از ساحل و کلبه های کنار ساحل بهره مند شوید. مرکز بدنسازی این هتل شامل دستگاه های به روز دنیاست و در بخش اسپای هتل Grand Pasa Hotel Marmaris هم خدماتی مانند حمام ترکی و اتاق بخار، سونا و انواع ماساژها ارائه می شوند.

پارک آبی موجود در این هتل هم انواع سرگرمیات و سرگرمی ها را برای همه رده های سنی فراهم نموده اند تا در زمان اقامت لحظات خوشی را تجربه نمایند. برای بچه ها هم کلوب بازی تعبیه شده است تا در این مکان سرگرم شوند و عظیمسالان با خیال آسوده به سرگرمی بپردازند. از جمله سرگرمیات دیگر در این هتل موسیقی زنده، پینک پنگ، زمین بازی و دارت هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل گرند پاشا شامل 6 سوئیت، 3 اتاق خانواده و چندین اتاق های دوبل یا توئین استاندارد است. اتاق ها منظره بی نظیری رو به باغ دارند و همگی در طی روز به صورت رایگان نظافت می شوند. در داخل اتاق ها هم کف پارکت بوده و از پنجره های عظیم اتاق ها منظره رویایی قابل تماشاست.

بعلاوه در داخل اتاق های هتل Grand Pasa Hotel Marmaris امکاناتی نظیر تلفن مستقیم، بالکن، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس وجود دارند. بعلاوه در داخل همه اتاق ها می توانید از حمام های اختصاصی بهره مند شوید و این حمام ها هم دوش، وان، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل

رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی به صورت منویی و سلف سرویس ارائه می دهد که از طعم غذاهای ارائه شده در این رستوران سیر نخواهید شد.

فاصله هتل گرند پاشا مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک آبی آکوا دریم مارماریس: 1.5 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: 1.6 کیلومتر

فاصله تا ساحل مارماریس: 3.5 کیلومتر

فاصله تا قلعه مارماریس: 3.9 کیلومتر

فاصله تا پارک ملی مارماریس: 12 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1725

به "گرند پاشا؛ از هتل های مدرن و 5 ستاره در شهر مارماریس ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرند پاشا؛ از هتل های مدرن و 5 ستاره در شهر مارماریس ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید