قتل و به آتش کشیدن جسد برای سرقت از کارت بانکی

به گزارش ایپتن، تهران (پانا) - فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری دو قاتل فراری که جسد دوست شان را آتش زده بودند، اطلاع داد.

قتل و به آتش کشیدن جسد برای سرقت از کارت بانکی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عزیزی اظهار کرد: در پی اعلام خبر حریق سواری پراید در ساعات اولیه بامداد 27 اردیبهشت ماه در حومه شهرستان بهبهان و کشف جسد سوخته یک مرد در جایگاه عقب خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و آنالیز میدانی، هویت متوفی را شناسایی و در این ارتباط در کمترین زمان هویت دو عامل جنایت را شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهبهان اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس اعتراف کردند شب حادثه در یک دورهمی محبت آمیز با مقتول که از دوستان شان بود، حضور داشتند و با اطلاع پیدا کردن از موجودی کارت بانکی وی، وسوسه شده و برای سرقت از حساب بانکی، وی را به قتل می رسانند و سپس خودرو را آتش می زنند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهمان انگیزه قتل را سرقت از کارت بانکی مقتول اعلام کردند، توضیح داد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تکمیل تحقیقات در مورد این جنایت در دستور کار پلیس آگاهی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1736

به "قتل و به آتش کشیدن جسد برای سرقت از کارت بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل و به آتش کشیدن جسد برای سرقت از کارت بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید