عرضه Back 4 Blood تا مهر ماه به عقب افتاد؛ بتا تابستان عرضه می گردد

به گزارش ایپتن، سازندگان بازی Back 4 Blood به همراه یک پیغام عذرخواهی اعلام نموده اند که این بازی در تیر منتشر نخواهد شد و با سه ماه تأخیر، مهرماه سال جاری عرضه می گردد. بر اساس برنامه جدید سازندگان این بازی، بازی Back 4 Blood روز 12 اکتبر (20 مهر) منتشر خواهد شد و تابستان سال جاری به جای خود بازی، یک نسخه آزمایشی عمومی خواهیم داشت.

عرضه Back 4 Blood تا مهر ماه به عقب افتاد؛ بتا تابستان عرضه می گردد

بازی Back 4 Blood از هر نظر دنباله بازی های Left 4 Dead است. به دلیل این که از نظر حقوقی اسم Left 4 Dead از دارایی های استودیوی Turtle Rock به شمار نمی رود، این استودیو توان استفاده از اسم بازی خود را ندارد و مجبور شده تا تحت نامی جدید بازی خود را عرضه کند. جدا از نام گذاری همه چیز بازی Back 4 Blood شبیه به بازی های Left 4 Dead است و قرار است بعد از سال ها صبر، دنباله ای لایق برای سری بازی های Left 4 Dead را با همان گیم پلی معرکه داشته باشیم.

  • دنباله معنوی Left 4 Dead به نام Back 4 Blood تیر ماه منتشر می گردد

پیش از این قرار بود که بازی Back 4 Blood روز اول تیر منتشر گردد اما متوجه شدیم که تاریخ عرضه این بازی عقب افتاده. حالا باید سه ماه دیرتر منتظر این بازی باشیم. دلیل این موضوع هم کاملا تعیین است و نه تنها فرایند توسعه این بازی را تحت تاثیر قرار داده، بلکه زندگی همه ما را هم مختل نموده. توسعه بازی های ویدیویی تحت شرایط قرنطینه اصلا راحت نیست و این موضوع برنامه عرضه بازی Back 4 Blood را خراب نموده.

تهیه کننده این بازی، شرکت وارنر براز نامه ای در رابطه با تأخیر این بازی منتشر نموده.

بازی Back 4 Blood قرار است روز 12 اکتبر (20 مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی به وسیله استیم و فروشگاه اپیک گیمز عرضه گردد. این بازی تابستان سال جاری یک نسخه آزمایشی خواهد داشت که شرکت در آن برای عموم هواداران آزاد است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1557

به "عرضه Back 4 Blood تا مهر ماه به عقب افتاد؛ بتا تابستان عرضه می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عرضه Back 4 Blood تا مهر ماه به عقب افتاد؛ بتا تابستان عرضه می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Back 4 Blood تا مهر ماه به عقب افتاد؛ بتا تابستان عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید