15 بازی موبایل چندنفره برتر برای اندروید و iOS

به گزارش ایپتن، در این مطلب به معرفی 15 بازی موبایل چندنفره برای دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS می پردازیم که می توانند در ایام تعطیلات، حسابی شما را سرگرم کنند.

15 بازی موبایل چندنفره برتر برای اندروید و iOS

بازی های موبایل روز به روز در حال کسب محبوبیت بیشتر در نزد کاربران هستند و توسعه دهندگان زیادی هم به همین علت، عناوین محبوبی را برای این پلتفرم بزرگ و پرکاربر طراحی می کنند. از زمانی که گرافیک بازی ها به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده و موبایل ها هم سخت افزار لازم را برای اجرای بی نقص این عناوین بدست آوردند تا به امروز، بازی های بسیار زیادی در سبک های مختلف توسعه پیدا کرده که از جمله این دسته ها می توان به چند نفره یا همان مولتی پلیر اشاره کرد.

بازی های مولتی پلیر غالبا آنلاین هستند و مجذوب کنندهیت، حساسیت و به طور کلی میزان سرگرمی بیشتری به نسبت بازی های تک نفره دارند چرا که شما در این بازی ها وارد یک نبرد با اشخاص واقعی می شوید و اینجاست که باید مهارت خود را نشان دهید تا بتوانید بر آن ها پیروز شوید. شکست در این سبک بازی ها به معنای شکست در جهانی واقعی است و آنقدر برای تان مهم می شود که تمام کارها را رها کرده و به انجام آن می پردازید تا بتوانید دشمنان را نابود کنید.

اما اگر در ایام عید در پی یک بازی سرگرم کننده هستید که بتواند شما را از جهانی شلوغ اطراف نجات دهد، در این مطلب به معرفی 15 بازی موبایل چندنفره برای اندروید و iOS می پردازیم که با المان های مجذوب کننده و قابلیت های فراوانی که دارند قطعا می توانند شما را مجذوب خود کنند.

  1. AdventureQuest 3D
  2. Among Us
  3. Asphalt 9: Legends
  4. Call of Duty: Mobile
  5. Crossy Road
  6. Legends of Runeterra
  7. Minecraft
  8. Old School Runescape
  9. Pokemon Go
  10. PUBG New State
  11. Riptide GP: Renegade
  12. Supercell games
  13. Teamfight Tactics
  14. UNKILLED
  15. Zyngas With Friends games

1. AdventureQuest 3D

سازنده: Artix Entertainment ،LLC / ناشر: Artix Entertainment ،LLC

سال انتشار: 2011 / قیمت: رایگان

اولین بازی این لیست که یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در سبک چندنفره به شمار میرود، AdventureQuest 3D نام دارد. این بازی المان های نقش آفرینی و ماجراجویی را به بهترین شکل با هم ادغام کرده و بسیار سرگرم کننده و مجذوب کننده است. در این بازی شما باید قهرمان های مختلف را بدست آورده و با استفاده از آن ها، در نبردهای مختلف پیروز شوید.

یکی از قابلیت های مجذوب کننده AdventureQuest 3D جهانی وسیع و متنوع آن است که بعد از چندین ساعت بازی اصلا برایتان خسته کننده و تکراری نمی شود و هر بار هم با چیز نوی روبرو خواهید شد. تمام آنچه که باید انجام دهید، گشت و گذار در جهانیی بزرگ و مبارزه با دشمنان مختلف است که به لطف بهره مندی از قدرت های خاصی که در اختیار دارید، کار دشواری هم نخواهد بود.

از جمله قابلیت های این بازی می توان به حالت PvP، امکان گفت و گو با دوستان و رقبا، گیم پلی مجذوب کننده و دوست داشتنی، گرافیک نسبتا بالا و … اشاره کرد. این بازی به صورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس واقع شده است.

2. Among Us

سازنده و ناشر: InnerSloth LLC ،PlayEveryWare ،Schell Games LLC

سال انتشار: 2018 / قیمت: رایگان، خرید درون برنامه ای

یکی از مجذوب کننده ترین و اعتیادآورترین بازی های این لیست، Among US است که اگرچه در نگاه اول خیلی ساده به نظر می رسد اما آنقدر رقابتی و ماهرانه طراحی شده که از انجام آن خسته نمی شوید. از همان بدو ورود به این بازی که به صورت رایگان با خرید درون برنامه ای قابل تجربه است، متوجه می شوید که Among US اصلا یک عنوان معمولی نیست و دقیقا برعکس، با یک ایده بسیار عالی طراحی شده تا بتواند بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورد.

داستان این بازی درباره سفینه ای فضایی است که در میان کهکشان ها واقع شده است اما خدمه آن متوجه می شوند که این سفینه یک سری مسائل عجیب دارد. همه این افراد برای تعمیر سفینه دست به کار می شوند غافل از اینکه یکی در میان آن ها خائن است. نقش خائن به یکی از افرادی که در حال انجام این بازی است داده می شود اما به صورت کلی هیچ یک از کاربران نباید نقش خود را برای شخص دیگری بازگو کنند. هر کس متناسب با نقشی که به او محول می شود، باید کارهای مختص به آن را انجام دهد. مثلا اگر از خدمه اصلی باشید باید سفینه را تعمیر کنید اما اگر شخص خائن یا همان Impostor باشید باید خراب کاری به بار بیاورید.

به همین سادگی، Among US به یک بازی هیجان انگیزی تبدیل شد که توانست در همان ابتدای عرضه بی نظیر عمل کند و کاربران بسیار زیادی پیدا کند. فقط برای اینکه درک درستی از محبوبیت این بازی داشته باشید باید بگوییم این عنوان فقط در گوگل پلی توانست بعد از مدتی کوتاه، 100 میلیون نصب داشته باشد. از قابلیت های این بازی می توان به حالت آنلاین و آفلاین بهره می برد که برای تجربه حالت آنلاین باید از اپلیکیشن های تغییر IP استفاده کنید.

3. Asphalt 9: Legends

سازنده و ناشر: Gameloft

سال انتشار: 2018 / قیمت: رایگان

اگر از علاقه مندان به بازی های مسابقه ای باشید، با سری بازی های آسفالت قطعا آشنایی دارید. در بین بازی های مسابقه ای اتومبیل رانی که در دسته بازی چندنفره هم قرار می گیرند، آسفالت ها همیشه جز بهترین عناوین بوده اند که با گرافیک خارق العاده و مکانیزم عالی، هیجان زیادی را برای کاربران به ارمغان می آوردند.

آسفالت 9 هم دقیقا همین جهت پیروزیت آمیز نسخه های دیگر را ادامه داد و با بهره مندی از گرافیک بالا، گیم پلی مثال زدنی و محتوای وسیع نظیر 800 رویداد مختلف، رویدادهای ماهانه و هفتگی، حالت آنلاین PvP و… توانست نظر مثبت گیمرهای موبایل را جلب کند. همچنین در این بازی امکان آزاد کردن 50 ماشین و ارتقای آن ها نیز وجود دارد.

اگرچه شاید سیستم پرداخت درون برنامه ای بازی آن طور که دوست داریم نباشد اما به طور کلی آسفالت 9 یکی از بهترین بازی های مسابقه ای آرکید به شمار میرود که می توانید آن را تجربه کنید. بازی هایی نظیر آسفالت 8 و آسفالت اکستریم (نسخه ای از این بازی با ماشین های آف رود) هم در دسته بازی های مسابقه ای فوق العاده هستند که می توانید آن ها را تجربه کنید.

4. Call of Duty: Mobile

سازنده: TiMi Studio Group ،Tencent Games / ناشر: Activision

سال انتشار: 2019 / قیمت: رایگان

Call of Duty: Mobile، یکی از بهترین بازی های شوتر سال 2022 است که کاربران بسیار زیادی هم از سراسر جهان دارد. اگر از علاقه مندان به بازی های Call of Duty باشید، قطعا از انجام این بازی لذت خواهید برد. خصوصا اینکه تمام المان های بازی به گونه ای کاملا استاندارد طراحی شده اند و کاربر اصلا احساس خستگی نمی کند. البته شاید تجربه آن روی گوشی در مقایسه با کامپیوتر یا کنسول خیلی مجذوب کننده نباشد اما برای کسانی که روی موبایل گیمینگ انجام می دهند، قطعا Call of Duty: Mobile یکی از بهترین ها خواهد بود.

Call of Duty: Mobile یک بازی شوتر کاملا استاندارد و در عین حال چند نفره و آنلاین برای موبایل با حالت های بازی متنوع نظیر PvP و بتل رویال با 100 بازیکن به صورت همزمان است که هیجان بسیار بالایی هم دارد. گرافیک بازی بی نظیر است به گونه ای که شاید بتوانیم ادعا کنیم بهتر از آن در بازی های موبایل سبک شوتر وجود ندارد. توجه داشته باشید که این بازی به صورت آنلاین قابل تجربه است.

5. Crossy Road

سازنده: Hipster Whale / ناشر: Hipster Whale ،Yodo1

سال انتشار: 2014 / قیمت: رایگان

یک بازی قدیمی اما همچنان جالب و سرگرم کننده برای موبایل. Crossy Road با گرافیک منحصر به فرد پیکسلی و گیم پلی مجذوب کنندهی که دارد توانسته از قدیم تا کنون، کاربران زیادی را مجذوب خود کند. Crossy Road رایگان است و بدون نیاز به پرداخت مبلغ خاصی می توانید آن را تجربه کنید. اما داستان آن از چه قرار است؟

در Crossy Road شما باید به کرکترهای کوچک و پیکسلی کمک کنید تا از جاده های بسیار شلوغ و پرخطر عبور کنند. وظیفه شما در واقع مراقبت از آن هاست تا اتفاقی برای شان رخ ندهد. این بازی پایان خاصی ندارد و شاید در طول زمان برای تان خسته کننده شود اما برخی ها این موضوع را عامل مجذوب کنندهیت آن می دانند چون هرچه در انجام کارها پیروز تر عمل کنید، امتیاز بیشتری می گیرید و با کاربران سراسر جهان از این حیث رقابت خواهید کرد. اصلا فکر نکنید این بازی ساده است چون واقعا اینطور نیست و نیاز به تمرکز بالا و عکس العمل های بسیار سریع دارد.

از جمله قابلیت های خوب این بازی می توان به تنوع کرکترها، جاده های گوناگون (ریلی، رودخانه و …)، امکان بازی در حالت افقی و عمودی، امکان تغییر مصرف منابع سیستم برای کاهش مصرف انرژی و … اشاره کرد.

6. Legends of Runeterra

سازنده: Riot Games / ناشر: Riot Games ،VNG

سال انتشار: 2020 / قیمت: رایگان

بازی مهیج Legends of Runeterra، اندکی مشابه به Hearthstone است که در آن عرشه کارتی می سازید و در هر نوبت کارت های مورد نظر خود را با هم ترکیب کرده و سپس سعی می کنید حریف خود را مغلوب کنید. سرنوشت نبرد شما تماما بستگی به انتخاب هایی دارد که شما در طول انجام بازی انجام می دهید. در این بازی شما 24 کارت قهرمان را از میان کارت های مورد نظر خود انتخاب می کنید که هر کدام یک از آن ها توانایی و قابلیت های خاص خودشان را دارند که اگر هوشمندانه انتخاب شوند نتیجه بازی به سود شما خواهد بود. در این بازی باید سطح تیم خود را بالا برده و قدرت را در دست بگیرید و با یک ترکیب عالی کارتی پیروز میدان نبرد شوید، حتی اگر مجبور باشید که قوانین را زیر پا بگذارید.

7. Minecraft

سازنده و ناشر: Mojang Studios ،Xbox Game Studios ،Sony Interactive Entertainment ،Telltale Games

سال انتشار: 2011 / قیمت: 7 دلار با خرید درون برنامه ای

حتی اگر علاقه مند به بازی های ویدئویی نباشید، احتمال زیادی وجود دارد که نام ماینکرفت به گوشتان خورده باشد. اگر تا به امروز پیروز به تجربه این بازی نشده اید، باید بگوییم ماینکرفت شما را وارد جهانی بزرگ و وسیعی می کند که در آن باید معدن کاوی کنید، ساخت و ساز کنید، دشمنان را از سر راه خود کنار بزنید و به طور کلی هر کاری را که دلتان بخواهد انجام دهید.

در این بازی حالت های متنوعی گنجانده شده که می توانند به خوبی کاربران را سرگرم کنند. همچنین بروزرسانی های متعددی که برای این بازی منتشر شده، امکانات و محتویات زیادی را به آن افزوده که تقریبا آن را مشابه بازی های کامپیوتر و کنسول ها کرده است.

لازم به ذکر است این بازی علاوه بر قیمت 7 دلاری که دارد، بیش از چندین میلیون بار دانلود شده که برای یک بازی با چنین قیمتی رکوردی خارق العاده به شمار میرود. همچنین این بازی از خرید درون برنامه ای نیز پشتیبانی می کند که البته بیشتر آیتم های موجود در آن صرفا شامل پوسته های مختلف است. کاربر در این بازی می تواند روی چندین سرور مختلف با پلتفرم های گوناگون بازی کند.

8. Old School Runescape

سازنده و ناشر: Jagex

سال انتشار: 2013 / قیمت: رایگان - اشتراک ماهانه 11 دلار و سالانه 100 دلار

بازی Old School RuneScape یکی از قدیمی ترین عناوینی است که در حال حاضر در سبک چند نفره برای موبایل در دسترس واقع شده است. این بازی در سال 2001 برای کامپیوتر عرضه شد اما چندین سال بعد برای گوشی نیز در دسترس قرار گرفت و توانست ظرف مدت کوتاهی، طرفداران خود را به بیش از 1 میلیون نفر برساند و به صورت کلی هم بیش از 250 میلیون کاربر دارد.

Old School RuneScape را باید یکی از معدود بازی های MMORPG تحت شبکه به حساب بیاوریم که از طریق خود بازیکنانش شکل می گیرد. یعنی در واقع محیط اطراف آن از طریق کسانی که آن را بازی می کنند شکل می گیرد و توسعه دهندگان نیز مرتبا بر اساس نظر همین بازی کنان، قابلیت های نو را در قالب آپدیت های نرم افزاری ارائه می کنند.

از جمله قابلیت های این بازی می توان به ماجراجویی در یک جهانی بسیار وسیع و در عین حال در حال توسعه، امکان اجرای بازی روی کامپیوتر، تبلت و گوشی با یک جساب کاربری، امکان اضافه شدن قابلیت های نو با رای گیری بازی کنان، گرافیک ساده و در عین حال سرگرم کننده و بسکمک موارد خوب دیگر اشاره کرد.

9. Pokemon Go

سازنده: Niantic ،The Pokémon Company ،Nintendo / ناشر: Niantic

سال انتشار: 2016 / قیمت: رایگان

پوکمون گو محصولی است که با همکاری چندین توسعه دهنده طراحی و از طریق Niantic منتشر شد. این بازی اگرچه حدودا 6 سال قبل عرضه شده اما هنوز هم در بین بهترین بازی های موبایل چندنفره به شمار میرود. در همان ابتدای عرضه، پوکمون گو توانست در آمریکا عنوان محبوب ترین بازی را از آن خود کند چرا که کاربران بی وقفه مشغول انجام آن بودند.

این بازی گیم پلی بسیار مجذوب کننده و منحصر به فردی دارد و مکانیزم آن مبتنی بر واقعیت افزوده است. به این صورت که از دوربین گوشی، سنسورها و حتی GPS و اینترنت شما استفاده می کند تا بتوانید در پی پوکمون ها بگردید. پوکمون ها هم فقط داخل خانه قرار ندارند بلکه شما را مجبور می کنند برای یافتن شان از جای تان بلند شده و حتی از خانه خارج شوید چون پوکمون ها در سطح شهر پراکنده شده اند.

بعد از یافتن پوکمون ها، بازی تازه آغاز می شود. حال شما باید آن ها را آموزش دهید و یک مبارز قدرتمند از آن ها بسازید. یعنی درواقع یافتن پوکمون ها برای این است که در نهایت آن ها را به جان پوکمون های دیگر بیاندازید. بنابراین باید مراقب باشید کسی این پوکمون ها را از شما نگیرد.

10. PUBG: New State

سازنده: KRAFTON ،PUBG Corporation / ناشر: KRAFTON

سال انتشار: 2021 / قیمت: رایگان

PUBG: New State یکی از بهترین بازی های شوتر سال 2022 و همچنین نوترین دنباله بازی PUBG به شمار میرود که مثل همان نسخه اولیه توانست نظر مثبت تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. این بازی داستان وقایع بعد PUBG Mobile را روایت می کند به همین علت دقیقا صفت دنباله برای آن مناسب است.

بسکمک از مکانیزم های این بازی مشابه همان چیزی است که در نسخه اولیه شاهد بودیم با این تفاوت که نقشه به شکل محسوسی کوچک تر شده و تعداد بازیکنان هم از 100 به 64 نفر کاهش پیدا کرده است. البته در این بازی امکان جاخالی دادن هم وجود دارد که در نسخه اولیه شاهد نبودیم.

بهترین قابلیت PUBG: New State به نسبت نسل گذشته، گرافیک بهبود یافته آن است چون جز این، تقریبا می توان گفت در بیشتر بخش های به جای مانده تفاوتی بین دو نسخه وجود ندارد و چیزی حدود 80٪ المان ها مشابه همدیگر هستند. البته این بازی نو برای اینکه به خوبی روی گوشی شما اجرا شود باید قدرت سخت افزاری مطلوبی داشته باشد. خصوصا اینکه این بازی هنوز به صورت کامل بهینه هم نشده و برای اینکه این اتفاق رخ دهد به زمان هم نیاز خواهیم داشت. با این حال اگر عاشق تجربه PUBG هستید، این بازی را از دست ندهید. از جمله بازی ها در سبک مشابه می توان به فورتنایت و نسخه های قدیمی تر خود PUBG Mobile اشاره کرد.

11. Riptide GP: Renegade

سازنده و ناشر: Vector Unit

سال انتشار: 2016 / قیمت: 3 دلار

سری بازی های The Riptide GP در بین بازی های موبایل مسابقات هیدرو جت، یکی از بهترین ها به شمار میرود که نسخه اول آن با نام Riptide GP: Renegade عرضه شد. در این بازی کاربران سوار بر یک هیدرو جت شده و با رقبا مسابقه می دهند و در این جهت هم موانعی نظیر آبشارهای خطرناک و مرگ بار، پلیس ها و… را روبروی خود خواهند دید که باید با مهارت بالا آن ها را پشت سر بگذارند.

از آن جایی که در این بازی به صورت غیرقانونی مسابقه می دهید، موانعی که سر راهتان قرار می گیرد و فعالیت هایی هم که باید انجام دهید بسیار هیجان انگیز و خاص می شوند و بدین ترتیب تجربه Riptide GP: Renegade برای تان فوق العاده مجذوب کننده خواهد بود. در بین بازی های این سری، Beach Buggy Blitz و Riptide GP 2 هم واقعا عالی هستند که نشان از توانایی بالای استودیوی سازنده یعنی Vector Unit دارد.

12. Supercell Games

سازنده و ناشر: Supercell

سال انتشار: متفاوت بر اساس بازی / قیمت: رایگان

سوپرسل یک شرکت معروف توسعه دهنده بازی های موبایل است که تا به امروز بازی های بسیار مجذوب کننده و پرطرفداری را هم راهی بازار کرده است. این شرکت فنلاندی که در سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد، سازنده یک بازی چندنفره آنلاین فوق العاده محبوب یعنی کلش آو کلنز برای موبایل است که در همان ابتدای عرضه توانست نظر مثبت میلیون ها کاربر را جلب کند. در حال حاضر هم این بازی 500 میلیون کاربر فعال دارد که بی نظیر است.

البته سوپرسل بازی های معروف و محبوب دیگری هم دارد که از جمله آن ها می توان به بازی کارتی کلش رویال، هی دی، کلش کوئست، براول استارز، کلش مینی، بوم بیچ و … اشاره کرد. معروف ترین بازی در این بین اما همان کلش آو کلنز است که اگر بگوییم پرطرفدارترین بازی چندنفره برای موبایل است اغراق نکرده ایم. در این بازی کاربر ریاست یک دهکده را بر عهده می گیرد و به مرور زمان، آن را تقویت می کند. همچنین با آموزش نیروهای مختلف با توانایی های گوناگون، به دهکده های دیگر حمله کرده و منابع آن ها را غارت می کند تا بتواند با استفاده از آن ها، دهکده خود را تقویت کند.

به صورت کلی تمام بازی های سوپرسل بسیار عالی و سرگرم کننده هستند و می توانند نظر مثبت شما را جلب کنند. اما به خاطر داشته باشید خیلی خود را درگیر آن ها نکنید چون قطعا شما را از انجام کارهای دیگر باز می دارند.

13. Teamfight Tactics

سازنده: Riot Games / ناشر: Riot Games ،Garena

سال انتشار: 2019 / قیمت: رایگان

Teamfight Tactics یک بازی فوق العاده مهیج چندنفره برای موبایل است که گیم پلی بسیار ساده اما جالبی دارد. نکته مثبت اینجاست که به سادگی می توانید به این بازی و نحوه انجام آن مسلط شوید. به صورت کلی قانون بازی هم ساده است. گروهی از قهرمان ها را آماده نبرد کرده و آن ها را در میدان مبارزه قرار می دهید تا بتوانید رقبای خود را از پیش رو بردارید.

این بازی از قهرمان های بسیار زیادی بهره می برد تا از یکنواختی خارج شود و شما هر بار بتوانید تجربه نوی از مبارزه داشته باشید. این بازی را می توان اسپین آف League of Legends در نظر گرفت که در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک جهان به شمار میرود. شما در انجام این بازی به قهرمان های League of Legends برای مبارزات خود دسترسی خواهید داشت که اگر از علاقه مندان به آن باشید، قطعا می توانید تجربه لذت بخش تر و مهیج تری خواهید داشت.

این بازی از آن جایی که از نوع Round-Based است، در واقع شما را خیلی آزاد نمی گذارد. یعنی باید منتظر بمانید تا نوبت شما شود. تا آن زمان باید نیروی خود را ساخته و برای حمله یا دفاع در برابر دشمنان خود که آن ها هم افرادی دیگر از سراسر جهان هستند آماده باشید. این رقبا گاها خیلی سرسخت هستند بنابراین باید استراتژی های فوق العاده ای را برای سرکوب آن ها برگزینید.

به خاطر داشته باشید این بازی چون کاملا آنلاین است برای سرورهای ایران در دسترس قرار ندارد، نیاز دارید از اپلیکیشن های تغییر آی پی استفاده کنید.

14. UNKILLED

سازنده و ناشر: Madfinger Games

سال انتشار: 2015 / قیمت: رایگان

اگر از عاشقان بازی های ترسناک، خصوصا سبک زامبی هستید، پیشنهاد می شود UNKILLED را حتما امتحان کنید چرا که یکی از بهترین بازی های چندنفره برای موبایل به شمار میرود. این بازی در سبک شوتر اول شخص است که در آن باید تا جایی که می توانید زامبی بکشید. البته کشتن زامبی ها باید با استراتژی های خوبی از سوی شما همراه باشد در غیر این صورت مغلوب خواهید شد.

در این بازی کاربر به اسلحه های متنوعی دسترسی خواهید داشت که باید آن ها را ارتقا دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر، باس های بزرگ تر و سرسخت تری را از میان بردارید. این بازی اگرچه چند نفره و آنلاین است اما باید بدانید این حالت اخیرا به آن اضافه شده و در واقع این بازی یکی از نوترین بازی هایی است که در لیست ما قرار می گیرد. هرچند نسخه اصلی آن حدودا 7 سال قبل در دسترس قرار گرفت.

از قابلیت های مجذوب کننده این بازی امکان ساخت گروهی از زامبی هاست که می توانید با استفاده از آن ها به زمین رقبای خود حمله کنید. در واقع باید آن را ترکیبی از بازی Kill Shot Virus و کلش آو کلنز دانست که کاربران برای بقا به دیگران حمله می کنند. مکانیک بازی سرگرم کننده و گرافیک آن هم در سطح عالی واقع شده است تا کاربر بتواند تجربه خوبی از انجام آن داشته باشد.

15. Zynga

سازنده و ناشر: Zynga

سال انتشار: متفاوت بر اساس نوع بازی / قیمت: رایگان

مورد آخر این لیست اما باز هم یک استویدیو سازنده بازی به شمار میرود که عناوین بسیار سرگرم کننده و مجذوب کنندهی در سبک چندنفره آنلاین برای موبایل دارد. از جمله این بازی ها می توان به Words With Friends ،Draw Something ،Chess With FriendsGems With Friends ،Crosswords With Friends و در نهایت Words With Friends 2 اشاره کرد که نوترین در بین عناوین ساخت این استودیو به شمار میرود.

همانطور که از نام شان پیداست، هر بازی به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید با دوستان یا خود یا یک غریبه همراه شده و در رقابتی آنلاین به انجام بازی بپردازید. هیچ یک از بازی های ساخت این توسعه دهنده سخت نیستند. یعنی فراگیری آن ها بسیار آسان است و به راحتی می توانید به مکانیزم های آن مسلط شوید. اما در عین حال، کاملا برای بازی به همراه اعضای خانواده یا دوستان مناسب است.

از آن جایی که این بازی ها باید به همراه یک نفر دیگر تجربه شوند، در نتیجه به شما اجازه می دهند به راحتی به فیسبوک متصل شده و دوستان نو پیدا کنید. بازی های ساخت استودیو Zynga بی عیب و نقص یا عالی نیستند اما قطعا می توانند شما را سرگرم کنند.

این بود لیستی از 15 بازی برتر چندنفره برای موبایل که می توانند شما را در ایام تعطیلات سرگرم کنند. قطعا بازی های دیگری هم می توانستند در این لیست قرار بگیرند اما هدف این بود که بهترین عناوین با بیشترین تعداد کاربر و بیشترین میزان امتیاز لیست شوند. اگر شما هم بازی یا بازی های خوب و مجذوب کننده چندنفره برای موبایل می شناسید، نام آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2061

به "15 بازی موبایل چندنفره برتر برای اندروید و iOS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 بازی موبایل چندنفره برتر برای اندروید و iOS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید