نسخه نسل بعدی ویچر و سایبرپانک طبق برنامه عرضه می گردد

به گزارش ایپتن، شرکت سی دی پراجکت به صورت رسمی اعلام نموده است که نسخه نسل نهمی دو بازی سایبرپانک 2077 و ویچر 3 همچنان در راستا عادی توسعه خود قرار دارند تا بتوانند در تاریخ نو گفته شده منتشر شوند.

نسخه نسل بعدی ویچر و سایبرپانک طبق برنامه عرضه می گردد

نسخه نسل بعدی این دو بازی در ابتدا قرار بود که در سال 2021 برای دو پلتفرم پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس عرضه شوند اما در ماه اکتبر نسخه نسل تازه هر دو بازی ویچر 3 و سایبرپانک 2077 تا سال 2022 میلادی با تأخیر روبرو شدند. تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 به سه ماهه اول سال 2022 و تاریخ عرضه ویچر 3 به سه ماهه دوم آن سال موکول شد.

شرکت سی دی پراجکت در گزارش نتایج مالی سه ماهه اخیر خود در روز دوشنبه گفت که هر دو نسخه در جهت رسیدن به تاریخ هدف خود هستند. نسخه تازه سایبرپانک 2077 قرار است به صورت جداگانه و در قالب یک آپدیت نسل بعدی رایگان برای افرادی که نسخه نسل فعلی بازی را تهیه نموده اند، عرضه گردد.

نسخه نسل بعدی بازی ویچر 3 هم که به صورت داخلی به وسیله استودیوی سیبر اینترکتیو (Saber Interactive) توسعه داده می گردد، داری چند آیتم تازه در قالب بسته الحاقی خواهد بود که از سریال ویچر نت فلیکس الهام گرفته شده اند. این اثر هم قرار است به صورت جداگانه برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/ اس و پلی استیشن 5 برای خرید در دسترس قرار گیرد. با این حال، برای افرادی که در گذشته بازی اصلی را روی کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خریداری نموده اند، این نسخه به وسیله یک آپدیت رایگان در دسترس خواهد بود.

آدام کیچینسکی، رئیس سی دی پراجکت، در مصاحبه ای با مجله مالی لهستانی Rzeczpospolita که در هفته قبل منتشر شد، درباره تأخیر نسخه نسل نهمی سایبرپانک 2077 اعلام کرد: تصمیم گرفتن برای به تعویق انداختن تاریخ عرضه نسخه نسل نهمی بازی سایبرپانک 2077 تصمیم سختی بود. با این حال، ما اطمینان داریم که این تصمیم درستی است. به ویژه به این خاطر که به وسیله تیم توسعه دهنده بازی پیشنهاد داده شده است.

او در ادامه صحبت های اضافه می نماید: ما به زمان اضافی احتیاج داریم تا جنبه بصری و عملکرد بازی را به برترین شکل ممکن در طول بازی تنظیم کنیم و برترین تجربه از آن را ارائه دهیم.

پس از حواشی ایجادشده نسبت به عرضه جنجالی بازی سایبرپانک 2077 که روی کنسول های نسل هشتم مسائل فراوانی را به همراه داشت و تا حد زیادی تجربه آن سخت و حتی غیرقابل تحمل بود، سی دی پراجکت رد امیدوار است که با عرضه نسخه نسل نهمی این اثر بتواند دوباره نظر هواداران را بازگرداند و نسخه مطلوبی را برای هواداران کنسول های خانگی ارائه دهد. از آن سو، هواداران برای عرضه نسخه نسل نهمی بازی تحسین شده و به یادماندنی سی دی پراجکت رد یعنی بازی ویچر 3 هم به شدت انتظار می کشند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1905

به "نسخه نسل بعدی ویچر و سایبرپانک طبق برنامه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نسل بعدی ویچر و سایبرپانک طبق برنامه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید