طرح ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو اردبیل شروع شد

به گزارش ایپتن، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اجرای طرح ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو با تامین اعتبارات لازم شروع شده و تا انتها نیمه نخست سال جاری به بهره برداری می رسد.

طرح ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو اردبیل شروع شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز 19 تیر 1400 در بازدید از عملیات ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو اظهار کرد: طرح ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو و زمین تملک شده بانک ملی با برنامه ریزی های لازم شروع شده و پیش بینی می گردد تا خاتمه شهریورماه امسال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اعتبار لازم برای این طرح را 10 میلیارد ریال برشمرد و بیان نمود: با تامین اعتبارات مورد احتیاج که بخشی از آن به وسیله بازآفرینی شهری و مابقی به وسیله این اداره کل هزینه خواهد شد، طرح ساماندهی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

او با اشاره به آواربرداری از محل اجرای طرح گفت: پس از تملک بانک ملی با هدف آزادسازی محوطه اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و در راستای ساماندهی وضع موجود اقدام به آواربرداری از محل طرح شده تا زمینه برای اجرا و تکمیل پروژه فراهم گردد.

فلاحی ادامه داد: کف سازی و ساماندهی این محوطه پس از عملیات آواربرداری با حفظ امکان تردد به اسم پیاده راه انجام خواهد شد که تمام اقدامات در اجرای طرح ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو براساس نظرات کارشناسی و فنی اجرا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: ساماندهی این محوطه پس از گذشت 12 سال از تصویب ماده پنج امسال شروع شده و کوشش و جدیت بر این است تا با تسریع در عملیات اجرایی زمینه برای تکمیل و بهره برداری از آن در موعد مقرر فراهم گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1755

به "طرح ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو اردبیل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ساماندهی ضلع شمالی میدان عالی قاپو اردبیل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید