صعود سه بانوی کاراته به رده هفتم، عسگری صندلی خود را تثبیت کرد

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، صبح امروز جدول رنکینگ المپیکی ماه جولای بهترین های جهان کاراته در اوزان مختلف و کاتای انفرادی توسط فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن در رنکینگ المپیکی وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری پس از کسب مدال برنز قهرمانی آسیا با 5047 امتیاز به پیشتازی خود در این وزن ادامه می دهد. در این وزن علی اصغر آسیا بری در ردیف 16 واقع شده است.

صعود سه بانوی کاراته به رده هفتم، عسگری صندلی خود را تثبیت کرد

سجاد گنج زاده نیز بعد از کسب مدال برنز آسیا در تاشکند جمع امتیازات خود را به عدد 5452 رساند و با یک پله صعود نسبت به ماه قبل به مکان دوم جدول وزن 75+ کیلوگرم صعود کرد. ذبیح الله پورشیب هم بعد از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا با 4425 امتیاز همچون ماه های گذشته به پیشروی خود در جدول وزن 75+ کیلوگرم ادامه داد و به مکان پنجم رسید. در این وزن صالح اباذری هم با 2497 امتیاز رتبه دهم جدول را در اختیار دارد. در همین وزن مهدی قراری زاده رتبه 21 و مهدی خدابخشی هم رتبه 28 را دارند.

در رنکینگ وزن اول المپیکی یا همان 67- کیلوگرم که تلفیقی از رتبه کاراته کاهای وزن منهای 60 و 67 کیلوگرم است، هامون درفشی پور با یک پله صعود نفر 19 است. مجید حسن نیا در رده 21 ، سیدعلی کریمی 66 و امیر مهدی زاده در صندلی 73 و امیر رضا میرزایی در جای 91 قرار دارند.

در بخش بانوان و در وزن اول المپیکی یا همان 55- کیلوگرم طراوات خاکسار که مدال طلای قهرمانی آسیا را از آن خود کرد با 3 پله صعود و 3202 امتیاز به مکان هفتم رسید. در این وزن سارا بهمنیار در رده 14 و فاطمه چالاکی در صندلی 86 قرار دارند.

در رنکینگ المپیکی وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور با 2572 امتیاز و 6 پله صعود به مکان هفتم رسید و شیما آل سعدی در جای 48 قرار گرفته است. حمیده عباسعلی سرگروه تیم ملی بانوان با مدال طلایی که در تاشکند به گردن آویخت در رنکینگ المپیکی وزن مثبت 61 کیلوگرم با 3172 امتیاز صندلی خود را در مکان هفتم تثبیت کرد. با توجه به حضور 2 ژاپنی در مکانهای سوم و ششم این جدول و اینکه این کشور میزبان المپیک است و از سهمیه میزبانی استفاده خواهد نمود، رنکینگ واقعی عباسعلی در این وزن پنجم است.

در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی با 1365 امتیاز هفت پله در جدول صعود کرد و به رتبه 22 رسید. نگین باقری در رده 85 و مهسا افسانه در رده 89 جدول قرار گرفته است. در بخش مردان هم ابوالفضل شهرجردی با 1042 امتیاز و 10 پله صعود به مکان بیستم رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 270

به "صعود سه بانوی کاراته به رده هفتم، عسگری صندلی خود را تثبیت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سه بانوی کاراته به رده هفتم، عسگری صندلی خود را تثبیت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید