آغاز فعالیت جشنواره قرابیه و شیرینی و شکلات تبریز از 21 تیر

به گزارش ایپتن، میراث آریا/ براساس اخبار بدست رسیده، آغاز فعالیت جشنواره قرابیه و شیرینی و شکلات تبریز از 21 تیر صورت می پذیرد.

آغاز فعالیت جشنواره قرابیه و شیرینی و شکلات تبریز از 21 تیر

نشست هماهنگی جشنواره قرابیه، شیرینی و شکلات تبریز با حضور رامین اسبقی و جمعی از نمایندگان دستگاه های دولتی و اتحادیه قنادان استان برگزار گردید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز در این نشست با بیان اینکه جشنواره قرابیه، شیرینی و شکلات تبریز از 21 تیر فعالیت خود را شروع خواهد نمود، ادامه داد: این جشنواره با هدف معرفی جامع شاه شیرینی آذربایجان، قرابیه و نحوه پخت آن از 21 تیر امسال فعالیت خود را شروع و تا 23 تیر با حضور فعالان این صنعت ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: پیرامون این جشنواره جامع، نشست رسمی اتحادیه قنادان کشور در تبریز طی روزهای برگزاری جشنواره قرابیه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز اضافه نمود: در پی حضور گروه مستندساز شبکه مستند برای تهیه 13 برنامه از توانمندی های استان، طی روزهای برگزاری این جشنواره یک برنامه اختصاصی از تهیه و فراوری شیرینی قرابیه تهیه خواهد شد.

اسبقی گفت: هدف ما ارائه یک جشنواره درخورشان تبریز است. در این جشنواره میزبان مهمانان ویژه ای از سرتاسر کشور خواهیم داشت و تمام تلاشمان را می کنیم تا این ظرفیت ارزشمند استان را به نحو احسن معرفی کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2087

به "آغاز فعالیت جشنواره قرابیه و شیرینی و شکلات تبریز از 21 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت جشنواره قرابیه و شیرینی و شکلات تبریز از 21 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید