سه مصاف مرگبار ناپولی و میلان در 17 روز!

به گزارش ایپتن، میلان و ناپولی باید ظرف هفده روز، سه ملاقات فوق العاده حساس و مهم را برابر همدیگر برگزار نمایند.

سه مصاف مرگبار ناپولی و میلان در 17 روز!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد که طی آن، تیم های ایتالیایی میلان و ناپولی یکی از مسابقات این مرحله را برگزار می نمایند. جدالی تمام ایتالیایی که میان قهرمان فصل قبل سری آ و صدرنشین کنونی این پیکار ها به انجام خواهد رسید.

نکته جالب درخصوص این جدال، سه مسابقه ای است که میلان و ناپولی ظرف فقط 17 روز باید با یکدیگر برگزار نمایند. دو تیم ابتدا در تاریخ 13 فروردین مسابقه برگشت خود در رقابت های سری آ را برگزار می نمایند.

در مسابقه رفت، شاگردان اسپالتی با نتیجه 2 بر یک توانستند قهرمان فصل قبل را شکست دهند. حالا و برای مسجل کردن عنوان قهرمانی، ناپولی در پی پیروزی در این بازی خانگی است تا با روحیه بالاتری، در مسابقات اروپایی به مصاف روسونری برود.

دو تیم سپس در یکی از تاریخ های 22 یا 23 فروردین در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم بازی می نمایند و هفت روز بعد نیز بازی برگشت در ناپل برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب و ظرف فقط 17 روز، میلان و ناپولی باید در سه ملاقات حساس به مصاف هم بروند. هر چند که مسابقه برگشت دو تیم در سری آ شاید اهمیت کمتری داشته باشد، اما جدال روسونری و ناپلی ها برای رسیدن به نیمه نهایی اروپا، فوق العاده مهم خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2212

به "سه مصاف مرگبار ناپولی و میلان در 17 روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه مصاف مرگبار ناپولی و میلان در 17 روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید