سرخابی ها ورشکست نمی شوند، پرسپولیس قیمت گذاری شد

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا صالح درباره شرایط خصوصی سازی سرخابی ها شرح داد: واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس از سنوات گذشته مطرح است و در این راستا جلسات متعددی با حضور وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان در وزارت ورزش انجام شده است.

سرخابی ها ورشکست نمی شوند، پرسپولیس قیمت گذاری شد

او با مهم خواندن آماده سازی بنگاه های این دو باشگاه از نیمه دوم سال 98 گفت: برای دستیابی به این هدف می بایست حساب و کتاب های سرخابی های پایتخت را روشن کنیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام این خبر که دو استادیوم را به نام سرخابی ها ثبت نموده ایم شرح داد: سند ساختمان های در اختیار این دو باشگاه به نامشان ثبت نشده بود و با توجه به برنامه زمانی که در هیئت واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی داشتیم در این خصوص جلسات متعددی را با وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم.

این مقام مسئول در سازمان خصوصی تأیید کرد: باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا مرداد ماه در بورس مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و در این ارتباط اقدامات لازم انجام شده است.

او در مورد فرایند واگذاری سرخابی ها به بخش خصوص این نکته را مورد توجه قرار داد: دارایی ها و برند باشگاه پرسپولیس تعیین شده و در ادامه ارزش گذاری برای باشگاه پرسپولیس انجام شده است.

صالح شرح داد در این راستا باشگاه پرسپولیس برند 45 طبقه خود را در اداره مالکیت معنوی شرکت ها ثبت نموده و در حال ارزیابی است.

وی در مورد شرایط آبی پوشان پایتخت نیز گفت: برای باشگاه استقلال نیز، آنالیز دارایی ها و ارزش گذاری این باشگاه درحال انجام است، ضمن اینکه 5 طبقه از برند باشگاه استقلال به ثبت رسیده و 40 طبقه دیگر در حال ثبت است.

رئیس سازمان خصوصی سازی در ادامه اعلام کرد: با اهدای ساختمان ها و دو زمین به سرخابی ها به طور عملی دارایی های استقلال و پرسپولیس از بدهی های آنها بیشتر می گردد و ورشکست نمی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 990

به "سرخابی ها ورشکست نمی شوند، پرسپولیس قیمت گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخابی ها ورشکست نمی شوند، پرسپولیس قیمت گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید