ساخت سالانه یک میلیون خانه در معرض خطر است ، رئیسی نسبت به تشکیل شورای مسکن اقدام کند

به گزارش ایپتن، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شورای عالی مسکن با گذشت سه هفته تابحال شورای مسکن تشکیل نشده و این می تواند به بحث خانه دار شدن مردم آسیب وارد کند. از این رو قرار است اقداماتی که نیاز به تصویب در شورا مسکن دارد مطرح و تصمیم گیری شود.

ساخت سالانه یک میلیون خانه در معرض خطر است ، رئیسی نسبت به تشکیل شورای مسکن اقدام کند

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به تشکیل شورای عالی مسکن برای تسریع در فرایند طرح تولید مسکن، اظهار کرد: متاسفانه علی رغم گذشت هفته ها از اولین جلسه شورای عالی مسکن این شورا تشکیل جلسه نداده و بیم آن می رود شعار رییس جمهوری مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال مسکوت بماند.

وی ادامه داد: در جلسه اول شورای مسکن که به ریاست رییس جمهور برگزار شد قرار بود پس از 10 روز شورای مسکن مجدد برگزار شود و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شورای عالی مسکن با گذشت سه هفته تابحال شورای مسکن تشکیل نشده و این می تواند به بحث خانه دار شدن مردم آسیب وارد کند. از این رو قرار است اقداماتی که نیاز به تصویب در شورا مسکن دارد مطرح و تصمیم گیری شود.

رضایی کوچی با بیان اینکه رییس جمهور در اسرع وقت نسبت به تشکیل شورای مسکن اقدام کند، اظهار داشت: بحث مسائل بانک ها، تامین مصالح از طریق وزارت صمت، تامین زمین از طریق وزارت راه و تامین هزیته های ساخت از طریق وزارت اقتصاد باید هر چه سریعتر در شورا مطرح شوند و هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه انجام گیرد در غیر اینصورت احتمال مسکوت ماندن و عملیاتی نشدن آن وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس جمهور درخواست دارم تا با توجه ویژه به طرح تولید مسکن هر چه سریعتر شورای مسکن را تشکیل دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1889

به "ساخت سالانه یک میلیون خانه در معرض خطر است ، رئیسی نسبت به تشکیل شورای مسکن اقدام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سالانه یک میلیون خانه در معرض خطر است ، رئیسی نسبت به تشکیل شورای مسکن اقدام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید