زمان بندی ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

به گزارش ایپتن، معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای زمان بندی اعطای وام دانشجویی و انواع آن در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 را بیان کرد.

زمان بندی ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای زمان بندی اعطای وام دانشجویی و انواع آن در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 را اعلام نمود.

براساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است: دانشجویانی که تمایل به اخذ وام دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دارند طبق زمانبندی و جداول ارائه شده، مدارک و درخواست خود را نهایتا تا 10 آذر ماه در سایت صندوق رفاه بارگزاری نمایند تا درصورت بروز مشکل فرصت لازم جهت آنالیز و برطرف آن وجود داشته باشد.

گفتنی است، دانشجویانی که برای اولین بار درخواست وام دارند، می بایست سند تعهد را طبق فرمت جدید ارائه نمایند. فرمت جدید به محض دریافت از صندوق رفاه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1278

به "زمان بندی ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید