راهنمای خرید سرامیک شوی و فرش شوی برای محیط های خانگی و تجاری

به گزارش ایپتن، کف پوش های خانه یا اداره شما از جمله سرمایه گذاری های مادام العمرِ محیطی به شمار می روند، اگر در نگهداری از آن ها نهایت دقت اعمال گردد. یکی از راه های کلیدی برای انجام این کار، ابداع و اجرای برترین رویکرد برای تمیز کردن آن ها با ابزارهایی ویژه است که به افزایش کیفیت در تمیزکاری کف و همزمان بهبود سطح بهداشت محیط یاری می نماید. با این حال، پیدا کردن وسیله ای که بتواند این نیازها را رفع کند، اغلب سخت است بنابراین در این راهنمای خرید در خصوص یکی از مهم ترین تجهیزات تمیز کردن کف، یعنی سرامیک شوی و فرش شوی صحبت می کنیم و یک سری نکات و پیشنهادات را به منظور اطمینان در تصمیم گیری برای خرید این دسته از کالاها به شما ارائه می کنیم تا به شکل حرفه ای تری اقدام به خرید کنید.

راهنمای خرید سرامیک شوی و فرش شوی برای محیط های خانگی و تجاری

در ادامه می خوانید:

اهمیت نوع کف پوش در انتخاب سرامیک شوی

انواع سرامیک شوی و فرش شوی

7 نکته کلیدی قبل از خرید انواع فرش شوی و سرامیک شوی

سایر ویژگی های مهم در انواع سرامیک شوی و فرش شوی

معرفی پرفروش ترین مدل های سرامیک شوی و فرش شوی

اهمیت نوع کف پوش در انتخاب سرامیک شوی

سطوح و پارچه های مختلف، همگی احتیاجمندی های تمیزکاری به روش هایی متفاوتی هستند. به عنوان مثال، بعضی از سطوح به ویژه سطوح وینیل (Vinyl) ممکن است احتیاج به شست وشوی عمیق با استفاده از سرامیک شوی های چرخشی با سری برس دار داشته باشند تا به درستی کف را تمیز نمایند. از طرفی سطوحی از جنس سنگ مرمر، گرانیت یا سنگ آهک جزو مواردی هستند که همراه با تمیزکاری به جلادهی به منظور فرار از هر نوع خط و خشی احتیاجمند هستند.

انواع سرامیک شوی و فرش شوی

در ابتدای این بخش خیلی سریع به سراغ معرفی چند نمونه فرش شوی و سرامیک شو رایج در بازار می رویم تا به یاری آن بتوانیم در زمان انتخاب ابزاری برای تمیز کردن محیط خود، برترین گزینه را انتخاب کنیم.

جارو سوییپر (Sweepers)

به طور کلی با استفاده از یک جاروی سوییپر می توانید به راحتی، زباله ها و گرد و خاک را به سرعت از سطح هر نوع کف پوشی پاک کنید و این مساله هم شامل کفی های نرم (همانند موکت و فرش) و هم سخت می گردد. بعلاوه با استفاده از یک سوییپر می توانید داخل ماشین، کف پیاده روی ملک شخصی و حتی پارکینگی که در فضای باز واقع شده است را تمیز کنید.

زمین شوی (Scrubbers)

طبیعی است که جارو کردن مکرر محیط با یک سوییپر می تواند به جمع آوری بهینه گرد و غبار و زباله ها از محیط به شدت یاری کند، اما خرید یک زمین شوی برای حذف سایر آلودگی ها و لکه هایی که به سختی بر روی سطحی چسبیده، بسیار کاربردی است. این نوع از ابزارهای شست وشوی کف، اغلب در داخل خانه و تنها بر روی سطوح سخت قابل استفاده هستند، بعلاوه مدل های کوچکتر این زمین شوی ها برای فضاهایی تنگ، از جمله بخش های مختلف حمام و سرویس ایدئال است. از طرفی جالب است بدانید که از زمین شوی ها می توان برای تمیز کردن منطقه ها بسیار بزرگتر حتی تا ده ها هزار مترمربع، استفاده کرد.

جاروی برنیشر یا جلادهنده (Burnishers)

بسیاری از سطوح سخت به گونه ای طراحی شده اند که درخشندگی بالایی داشته باشند و همین مساله هم زمانی که عملیات تمیز کردن آن ها به انتها می رسد می تواند بسیار قابل توجه باشد. به همین خاطر ضروری است بدانید که جاروی برنیشر ها معمولا در محیط های داخلی و فقط بر روی سطوح سخت قابل استفاده هستند و از آنجایی که امکاناتی متنوع دارند، قابل خرید در انواع سایزها، قدرت های مختلف و پیکربندی های متنوع هستند.

جاروبرقی ها (Vacuums)

تمیز کردن فرش یا کف خانه با جاروبرقی احتمالاً آشناترین وسیله ای است که بیشتر افراد با آن سروکار داشته اند. اما جاروبرقی های تجاری جزو گزینه هایی هستند که می توانند عملکرد و دوام قابل توجهی را به کاربران هدیه نمایند و جالب است بدانید که در انواع مختلفی مطابق با احتیاجهای شما به بازار عرضه شده اند.

به طور کلی جاروبرقی هایی از نوع عمودی و مخزن دار سبک وزن هستند و با ساختار متحرکی که دارند، قابل مانور بر روی را ه پله ها، راه رو ها و فضاهای تنگ است. انواع جاروبرقی ها در دو مدل سیم دار و بی سیم (شارژی) در بازار وجود دارند. در این میان جاروبرقی های شارژی بهره وری بالاتری نسبت به مدل های سیمی دارند و در زمان تمیز کردن لابی ها، راهروها یا بخش های بزرگ تر محیط دچار سقوط نمی شوند.

در بین انواع مدل های جاروبرقی مدل های عمودی، تک موتوره یا دو موتوره قابلیت استفاده در سطوح وسیعی را دارند و حتی برای جمع آوری زباله های کوچک، پسماندهای روغنی و هر نوع مایعاتی، جاروهای خشک یا مرطوب می توانند بسیار کارا باشند.

فرش شوی (Carpet Extractors)

سطوح نرم مانند موکت و فرش هموراه با چالش های اضافی ای برای تمیز کردن همراه بوده و است. به همین خاطر هم فرش شوی ها با قابلیت های قدرتمندی در تمیز کردن سطوح نرم و تمیز و خشک نگه داشتن فرش به بازار عرضه شده اند که می تواند به منظور تمیز کردن موقتی، منظم و سریع در منطقه ها پرتردد کاربردی باشد.

دستگاه های تمیزنماینده تخصصی (Specialty Cleaning Machines)

هیچ دو چالشِ نظافتی ای دقیقاً شبیه هم نیستند و خوشبختانه، انواع مختلفی از تجهیزات نظافتی به منظور برطرف احتیاجهای خاص و منحصربه فرد تمیز کردن سطوح وجود دارد. با توجه به همین مساله هم دستگاه های تمیزنماینده تخصصی می توانند تمام سطوح را با آبی تمیز بشویند و در حالی که سطوح را با دمنده خشک می نمایند، محیطی عاری از هرگونه آلودگی و لکه را به شما ارائه نمایند. بعلاوه به منظور تمیز کردن کفپوش هایی از جنس کاشی با خطوط دوغاب، ماشین های تمیزنماینده چند سطحی با فشار قابل تنظیم (برای تمیز کردن بدون آسیب به کاشی ها) به بازار ارائه شده اند. وجود فن های دمنده صنعتی و از نوع مستقل در این نوع تمیزنماینده ها می توانند به سرعت و به طور موثری انواع سطوح سخت، فرش و سایر سطوح مرطوب را خشک کند.

نوع دستگاهقابل استفاده درمدلکاربرد
جارو سوییپرداخل و خارج از خانهایستاده یا مخزنیگردگیری و پاک کردن خاک و زباله
زمین شویداخل خانهایستاده یا مخزنیامکان استفاده از آب برای پاک کردن لکه و آلودگی ها از سطوح سخت
خاک روب - زمین شویداخل و خارج از خانهایستادهقابلیت گردگیری و پاک کردن لکه ها و آلودگی ها
برنیشرداخل خانهایستاده یا مخزنیجلادهی و ایجاد براقیت در سطوح سخت
انواع جاروبرقیداخل خانهایستاده، عصایی یا مخزنیجمع آوری انواع آلودگی ها از سطح فرش
فرش شویداخل خانهایستاده یا مخزنیتمیز کردن، لکه زدایی و خشک کردن کف پوش های فرش شده
دستگاه های تمیزنماینده تخصصیداخل و خارج از خانهمخزنیتمیز کردن حرفه ای سطوح و خشک نماینده سطوح

7 نکته کلیدی قبل از خرید انواع فرش شوی و سرامیک شوی

حال که با انواع رایج سرامیک شوی برای انواع سطوح سخت و فرش شوی برای سطوح نرم آشنا شدید، وفت آن است که شما را با 7 نکته مهم در زمینه خرید این ابزار کاربردی آشنا کنیم تا با دقت نظر بیشتری دست به خرید بزنید.

1. ابعاد و شکل فضای اتاق ها را در نظر بگیرید

اگر قصد دارید که منطقه وسیعی را پوشش و تحت تمیزکاری قرار دهید، بهتر است سرامیک شویی با ظرفیت بالا انتخاب کنید. از سوی دیگر، برای سازمان ها یا اتاق هایی که کوچک تر هستند، احتیاجی به سرمایه گذاری روی دستگاه هایی با قدرت بالا ندارید. با توجه به همین مساله هم قبل از خرید سرامیک شوی یا فرش شوی سطحی که قصد پاک سازی آن را دارید، اندازه گیری کنید و با توجه به آن ظرفیت مخرن مناسب را جست وجو کنید. اگر فضایی تنگ و پر از گوشه کنار دارید، انتخاب مدل های جمع وجورتر سرامیک شوی می تواند عاقلانه باشد. فاکتور مانورپذیری هم ممکن است نقش کلیدی در انتخاب نهایی شما داشته باشد. در کنار این موارد عرض مسیر نظافت و فضای چرخش دستگاه را به همراه توانایی آن در برخورد با سطوح گوشه دار، حرکت در زیر میز یا روی پله ها را هم در نظر بگیرید.

2. سرامیک شوی شارژی یا برقی؟

مزایا و معایب مدل های برقی و شارژی سرامیک شوی را در نظر بگیرید و بسته به اینکه چقدر احتیاج به تحرک دستگاه دارید، می توانید گزینه های شارژی را در اولویت خود قرار دهید. با این حال، سرامیک شوی یا فرش شوهای شارژی ممکن است به مرور زمان دچار مسائل باتری شوند بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که باتری کار شده بر روی سرامیک شوی از نوع لیتیوم یونی است و قابلیت ذخیره سازی انرژی کافی ای برای تمیز کردن محیط شما دارد.

گزینه هایی که برای کارکرد به پریزها متکی هستند برای فضاهای کوچک انتخابی بهتر هستند. به عنوان مثال، هتل هایی که قصد دارند از دستگاه های سرامیک شوی صرفاً برای تمیز کردن حمام استفاده نمایند، می توانند روی گزینه های برقی سرمایه گذاری نمایند. با این حال، اگر قصد دارید قسمت های زیادی از هتل، خانه یا اداره را تمیز کنید، یک محصول شارژی گزینه ای بهینه تر و با امکان مانور بیشتر است.

3. تطبیق پذیری بالای دستگاه

همیشه به یاد داشته باشید ماشینی که فقط می تواند یک چیز را اداره کند، به اندازه تجهیزات دو منظوره (به ویژه در محیط های اداری) ارزشمند نیست، چراکه بعضی از سرامیک شوی ها می توانند با جدا کردن یک ضمیمه، هم جلادهنده شوند و هم محیط را به خوبی تمیز نمایند. ماشین آلات کف شویی که به راحتی روی هر سطحی قابل استفاده اند، هم سرمایه گذاری خوبی از لحاظ ارزش خرید هستند و هم بعضی مدل های آن ها می توانند به گزینه های کوچک تر تجزیه شوند تا کار کاربران را به ویژه برای تمیز کردن نواحی کوچک و تنگ، بسیار راحت تر نمایند.

4. اهمیت هزینه های جاری دستگاه

نباید فراموش کنید که دستگاه های سرامیک شوی یا به طور کلی کف شوی به مواد مصرفی ای مانند فیلتر، انواع برس و البته مواد شیمیایی پاک نماینده، احتیاج دارند. با توجه به همین مساله هم در زمان خرید توجه داشته باشید که آیا موارد مصرفی دستگاه به راحتی قابل دسترسی هست یا خیر؟ بعلاوه فاکتور سرویس و نگهداری دستگاه را هم در نظر بگیرید، چراکه این عوامل بر هزینه های جاری شما بسیار تاثیرگذار است.

5. سرامیک شوی بی صدا گزینه ای ارزشمند است

بی صدا بودن این نوع دستگاه ها مسئله دیگری است که اغلب کمتر به آن توجه می گردد. این موضوع می تواند از نقطه نظر کار در اداره و در طول روز که سر و صدا می تواند باعث مزاحمت پرسنل یا خراب کردن خواب بعد از ظهر همسایه گردد، اهمیت ویژه ای داشته باشد. پارامتر صدای سرامیک شوی در بسیاری از محیط ها، مانند بیمارستان ها آن هم زمانی که بیماران احتیاج به استراحت و بهبودی دارند، یا آکادمی ها که تمرکز در آن بسیار مهم است، یک مساله احتیاجمند توجه است.

6. زیست محیطی عمل کنید!

به منظور محافظت بیشتر از محیط زیست، در پی تجهیزات و دستگاه های سرامیک شویی با ویژگی های داخلی بهینه باشید که به طور هدفمند برای محافظت بهتر از محیط زیست طراحی شده اند. در این میان بعضی از ماشین ها به گونه ای مهندسی شده اند که از آب کمتر و در نتیجه مواد شیمیایی کمتری به منظور تمیزکاری کف پوش ها استفاده می نمایند. بعضی دیگر از مدل های این ابزارآلات مصرف انرژی کارآمدتری دارند و از این منظر برای محیط زیست گزینه ای ارزشمند هستند.

7. وزن کم، انعطاف پذیری بالا همراه با کارتریج بزرگ

قابلیت مانور آسان و منعطف، عدم فشار به دست در زمان کار با سرامیک شو و وجود کارتریج تمیزنماینده قابل شارژ مجدد همه و همه ازجمله ویژگی های یک محصول باکیفیت است. وجود سری بزرگ همراه با پد یا پدهای میکروفایبر از دیگر ویژگی های یک سرامیک شوی یا فرش شوی مناسب برای محیط هایی با ابعاد میانه است.

گفتنی است که اگر دستگاه شما به اندازه کافی سبک باشد می توانید از بابت جابه جایی آن در خانه خیالتان راحت باشد. بعلاوه از آنجایی که فرش شوی های خانگی به گونه ای طراحی شده اند که وزن سبکی داشته باشند، اغلب ظرفیت مخزن گرد و غباری محدودی دارند. به دلیل همین ظرفیت محدود مخزن هم، فرش شوی ها گزینه مناسبی برای جایگزینی انواع جاروبرقی خانگی نیستند.

سایر ویژگی های مهم در انواع سرامیک شوی و فرش شوی

اغلب این دسته از ماشین های تجاری یا خانگی از فناوری میله و برس چرخان برای تمیزکاری عمیق انواع سطوح و فرش استفاده می نمایند. اما قبل از خرید این کالاها بهتر است به منظور تکمیل اطلاعات خود بعضی ملاحظات کلیدی دیگر را در نظر بگیرید.

دستگاهی دستی یا اتوماتیک؟

سرامیک شوی های دستی هیچ باتری یا سیمی برای تغذیه ندارند و همانطور که احتمالا از آن ها استفاده نموده اید، عملا تنها برس هایی چرخان هستند که گرد و غبار و زباله ها را از محیط شما جمع می نمایند. در این میان سوییپرهای دستی کالاهایی بی صدا هستند و برای خانه هایی که سعی در صرفه جویی در مصرف انرژی دارند و چندان پر رفت و آمد نیستند، انتخابی ارزان هستند. با این حال، مشکل آشکار انواع سرامیک شوی دستی این است که هرگز مکشی مشابه با ماشینی اتوماتیک را ایجاد نمی نمایند.

گزینه های سیمی یا بی سیم؟

باتری های لیتیوم یونی در فرش شوی ها و سرامیک شوی های مدرن یاری ویژه ای برای مدل های بی سیم بازار هستند. این دسته از محصولات اگرچه قدرت مکش چندان بالایی ندارند اما می توانند بین 45 تا 60 دقیقه به شکل مداوم کار نمایند. با توجه به اینکه این ماشین ها معمولاً برای تمیز کردن سریع استفاده می گردد می تواند به راحتی هر اتفاق غیر قابل پیشبینی ای را پوشش دهند و احتمالا دیس برنجی که به وسیله کودک بازیگوش شما روی زمین پخش شده است را به خوبی از کف زمین تمیز نمایند. با این حال، زمان کار محدود این نوع جاروها، ممکن است کار شما با تاخیر برای شارژ کردن مجدد دستگاه رو به رو کند. سرامیک شوها و فرش شوی های سیمی ممکن است نسبت به مدل های قبلی کمتر راحت باشند، اما حداقل مجبور به مشاهده دائمی شارژ و باتری آن نیستید.

معرفی پرفروش ترین مدل های سرامیک شوی و فرش شوی

پس از آنالیز و ارائه جزئیات لازم برای خرید انواع سرامیک شوی وقت آن است که با گزینه های منتخب خریداران با استناد به سایت خبرنگاران هم آشنا شویم تا سفر ما به سمت خرید محصولی باکیفیت و کاربردی کامل گردد.

فرش شوی کرشر مدل Puzzi 8/1

فرش شوی کرشر مدل Puzzi 8/1 سرامیک شوی و فرش شویی قدرتمند از شرکت کارچر است که وزنی در حدود 9.8 کیلوگرم دارد و از جمله امکانات آن می توان به شلنگ خرطومی ای به طول 2.5 متر، قدرت مانور بالا در زوایای مختلف، ظرفیت مخزنی به اندازه 8 لیتر، توان پمپ تا 40 وات و طول سیمی به اندازه 750 سانتی متر اشاره نمود. این مدل کالای شست وشو قابلیت ارائه فشار توربینی به اندازه 1200 وات دارد و اندازه مکش آن 230 میلی بار است، بعلاوه صدای تولیدی به وسیله این کالا در حدود 50 الی 60 هرتز است، که از صدای یک یخچال معمولی بیشتر نیست.

فرش شوی کرشر مدل Puzzi 8/1

25,000,000 تومان

مشاهده و خرید

موکت شوی و کف شوی کرشر مدل SE 5.100

یکی دیگر از مدل های کف شوی پیروز در بازار این دسته از محصولات، موکت شوی و کف شوی کرشر مدل SE 5.100 است که توان موتور آن به 1400 وات می رسد. اندازه جریان هوا در این مدل کف شوی 70 لیتر در ثانیه است و گنجایش آن به 4.4 لیتر می رسد. این کالا یکی از گزینه های ارزشمند بازار به ویژه برای افراد دارای آلرژی است و می تواند انواع کف پوش ها، پارکت ها یا فرش ها را پشتیبانی کند. فشار اسپری این مدل کف شو 210 بار است و قابلیت تغییر دستگاه با خارج کردن مخزن آب از حالت شوینده به مکنده در دو حالت خشک و تر از دیگر مشخصه های مجذوب کننده آن است که با قیمت مناسبی هم به بازار ارائه شده است.

موکت شوی و کف شوی کرشر مدل SE 5.100

مشاهده کالا

فرش شوی و کف شوی سنکور مدل SVC 5001YL

این محصول به نوعی یک جاروبرقی مرطوب و خشک از نوع چندمنظوره به شمار می رود که با قدرت 1600 وات یکی از مدل های محبوب بازار است. فرش شوی و کف شوی سنکور مدل SVC 5001YL دارای لوله تلسکوپی فوق العاده سبک است و از این رو برای پاک کردم سقف و دیواره ها هیچ گونه مسئله ای ایجاد نمی کند. بعلاوه وجود فیلتر هپا در ساختار این کالا، طول سیم 600 سانتی متری، وزن حدودا 8 کیلوگرمی و برخورداری از سری های بسیار متنوع برای انجام طیف وسیعی از عملنمودها از دیگر مشخصات آن است.

فرش شوی و کف شوی سنکور مدل SVC 5001YL

مشاهده کالا

زمین شوی کرشر کد FC3

زمین شوی کرشر کد FC3 یکی دیگر محصولات برند معتبر کرشر است که مشخصه های آن شامل وزن 4.2 کیلوگرمی، سیستم دو مخزنه، جفت غلطک استاندارد، قابلیت اعمال مواد شوینده در دستگاه، ایستگاه پارکینگ و همراه با شارژر باطری است. این محصولات از جمله سری محصولات ایستاده است که به دلیل ساختاری که دارد می تواند به راحتی در محیط های کوچک ذخیره سازی گردد.

زمین شوی کرشر کد FC3

مشاهده کالا

زمین شوی کرشر مدل BD 50/50 C Classic Bp

یکی از گزینه های مناسب برای محیط های تجاری همانند کارخانه ها، فروشگاه ها، هایپر های بزرگ، سالن های آرایشی و پاساژها زمین شوی کرشر مدل BD 50/50 C Classic Bp است که ویژگی های آن شامل وزن 57 کیلوگرمی، حجم 50 لیتری مخزن، بدنه ای از آلیاژهای نو و بسیار مقاوم، امکان استفاده از آن در محیط های متنوع و مخزن ضخیم است و از جمله مدل های خوش ساخت کف شوی برای استفاده های تجاری به شمار میرود.

زمین شوی کرشر مدل BD 50/50 C Classic Bp

106,000,000 تومان

مشاهده و خرید

سرامیک شوی و فرش شوی کرشر مدل SC3 UPRIGHT EASYFIX

سرامیک شوی و فرش شوی کرشر مدل SC3 UPRIGHT EASYFIX یکی از گزینه های ایستاده و خوش ساخت بازار است که وزن آن تنها 2.8 کیلوگرم است و به همین خاطر هم جابه جایی آن بسیار راحت است. حداکثر توان این مدل سرامیک شوی 1205 وات است و طول سیم آن به 5 متر و فشار اسپری آن به 5 بار می رسد. این محصول دارای کفی مخصوص پاک سازی سرامیک و پارکت است و ظرفیت مخزن آن به 0.5 لیتر می رسد. در حالت کلی SC3 UPRIGHT EASYFIX یکی از مدل های ایستاده و از نوع تی برقی است که رضایت بالایی را در بین خریداران به دست آورده است.

سرامیک شوی و فرش شوی کرشر مدل SC3 UPRIGHT EASYFIX

مشاهده کالا

فرش شوی و مبل شوی وکس مدل CDSW-MPXP

فرش شوی و مبل شوی وکس مدل CDSW-MPXP یکی از گزینه های میان رده و باکیفیت بازار است که از مشخصه های آن می توان به وزن مناسب دستگاه (4.5 کیلوگرمی)، حداکثر توان 400 واتی، مخزن 1.1 لیتری، طول سیم 550 سانتی متری، ظرفیت مخزن آب کثیف تا 720 میلی لیتر و قابل استفاده برای انواع کف پوش ها اشاره نمود. وکس مدل CDSW-MPXP محصولی ساخته شده به وسیله کشور انگلستان است و برای خانواده هایی که حیوان خانگی دارند، به شدت توصیه می گردد.

فرش شوی و مبل شوی وکس مدل CDSW-MPXP

3 %

14,000,000

13,580,000 تومان

مشاهده و خرید

سرامیک شوی و فرش شوی بیسل مدل hydrowave

سرامیک شوی و فرش شوی بیسل مدل hydrowave در یک کلام کالایی ارزشمند است که ویژگی های اصلی آن شامل وزن حدودا 5 کیلوگرمی، توان مصرفی 385 ولتی، ظرفیت مخزن 1.7 لیتری، طول سیم 600 سانتی متری، ظرفیت آب آلوده ها تا 600 میلی لیتر و همراه با دسته جمع شونده است. این محصول همه کاره دارای رول بُرُسی ده ردیفه است که همین ویژگی هم جمع آوری نخاله ها به وسیله این ماشین را بسیار بهینه نموده است. بعلاوه برخورداری از فناوری Clean Shot در ترکیب با فرمولاسیون Wash and Protect می تواند انواع لکه های سخت را از سطوح مختلف پاک کند و به عنوان مزیتی قابل توجه در این دسته از محصولات برشمرده گردد.

فرش شوی و موکت شوی سنکور مدل SVC 5000

مشاهده کالا

فرش شوی و مبل شوی نیمه صنعتی آنا مدل SC52 pro

این دستگاه محصولی پرقدرت و سه موتوره است که مخزن آب آلوده آن به 50 لیتر می رسد. فرش شوی و مبل شوی نیمه صنعتی آنا مدل SC52 pro وزنی در حدود 21 کیلوگرم دارد و قدرت موتور آن به 750 وات هم می رسد. به طور کلی این دستگاه دارای پارویی مخصوص برای شست وشوی انواع مبلمان و صندلی است، اما در صورت تهیه لوازم جانبی دیگر برای آن می توانید سری دریلی آن را گردان و پارویی آن را بلند کنید.

سیستم مکش و جمع آوری آب این محصول با موتور AEG ساخت شرکت اسلوونی همراه شده است که حداکثر قدرت آن به 2600 وات می رسد. از دیگر ویژگی های این ماشین نیمه صنعتی می توان به مواردی همانند وجود پمپ اسپرسو ULKA جهت مکش و پاشش آب با فشار بالا، وجود مخزن 20 لیتری آب و مواد شوینده، فشار اسپری تا 2 بار، توان پمپ تا 375 وات و طول سیم 10 متری اشاره نمود.

فرش شوی و مبل شوی نیمه صنعتی آنا مدل SC52 pro

2 %

15,800,000

15,500,000 تومان

مشاهده و خرید

پولیشر کرشر مدل BDS 51/180 C

پولیشر کرشر مدل BDS 51/180 C دستگاهی با وزن 45 کیلوگرمی است که ظرفیت مخزن آن حدودا 10 لیتر است. این مدل پولیشر برس هایی با سرعت چرخش بالا (180 rpm) دارد و در کنار آن فشار برس های آن بر سطوح به 25 گرم بر سانتی متر مربع می رسد. بعلاوه موتور این کالا توانی 1000 واتی دارد و جزو مدل های کم صدای بازار به شمار می رود. به همین خاطر جالب است بدانید که پولیشرهای سری BDS ساخت شرکت کارچر هستند و آخرین نسل از پولیشرهای این شرکت که مدل پیش رو هم عضوی از آن هاست، دارای قدرت و سرعت بالاتری نسبت به نسخه های دیگر هستند.

پولیشر کرشر مدل BDS 51/180 C

مشاهده کالا

فرش شوی و موکت شوی سنکور مدل SVC 5000

فرش شوی و موکت شوی سنکور مدل SVC 5000 آخرین گزینه در بین انواع محصولات ویژه نظافت کف است که مشخصات آن شامل وزن حدودا 8 کیلوگرمی، طول سیم 600 سانتی متری، توان مصرفی 1600 واتی، فیلتراسیون قوی برای افراد مبتلا به آلرژی، امکان حذف مایعات و شست وشوی فرش با آن، لوله تلسکوپی ALU از نوع فوق العاده سبک، سطح نویز تا 90 دسی بل و چرخ های نرم برای محافظت از کف پوش ها است. این محصول جزو موارد چند منظوره از نوع تر و خشک است و به نوعی گزینه ای کارا در این دسته از لوازم خانگی ها به شمار میرود.

فرش شوی و موکت شوی سنکور مدل SVC 5000

مشاهده کالا

سخن آخر

مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ دو کاربری برای خرید این نوع کالاها با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. بنابراین، معیارهای مؤثر بر خرید تجهیزات نظافتی از جمله انواع سرامیک شوی احتمالاً برای هر خانواده و شرکتی فرق دارد. لازم به تاکید است که توصیه های تخصصی در خصوص این محصولات را باید از همتایان صنعت، مجلات تجاری و ارائه دهندگان این تجهیزات جستجو کرد، اما نکته کلیدی این است که روی محصولی سرمایه گذاری کنید که به برترین وجه با احتیاجهای خاص شما مطابقت دارد.

منبع: alphaclean

کندوکاو بیشتر

برترین برندهای سرامیک شوی در ایران چه مارک هایی است؟

به طور کلی برندهای کرشر، آریته، دراما، کنوود، دلنوگی و پارس خزر برترین شرکت های تولیدنماینده این دسته از محصولات خانگی هستند.

آیا دستگاه قالیشویی خانگی همان فرش شوی است؟

بله، دستگاه قالیشویی خانگی همان فرش شوی است و می تواند سطوح نرمی مانند موکت و فرش را شسته و خشک کند.

رنج قیمت انواع ماشین های مبل شوی، فرش شوی و کف شوی در چه حدودی است؟

رنج قیمت این دسته از ماشین های نظافت و شست وشو در زمستان سال 1401 برای مدل های میان رده بازار بین 10 الی 25 میلیون تومان است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2201

به "راهنمای خرید سرامیک شوی و فرش شوی برای محیط های خانگی و تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سرامیک شوی و فرش شوی برای محیط های خانگی و تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید