روایت سرپرست تیم ملی از 20 روز بستری شدن در بیمارستان و انجام عمل قلب باز

به گزارش ایپتن، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: اولین کسی که زنگ زد محمد بنا بود و همچنین حسام الدین جعفری، همه دوستان قدیمی ام تماس گرفتند، من از کسی توقع نداشتم.

روایت سرپرست تیم ملی از 20 روز بستری شدن در بیمارستان و انجام عمل قلب باز

موسی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به عمل سخت و سنگینی که به تازگی پشت سر گذاشته است، گفت: در جهت بودم که احساس کردم هیچ جایی را نمی بینم و مجبور شدم به ساوه برگردم و در بیمارستان بستری شدم. با توجه به وضعیتی که داشتم مرا به بیمارستان قم فرستادند و آنجا گفتند باید سریع آنژیو شوم و به همین دلیل به تهران منتقل شده و بعد در بیمارستان قلب تهران، عمل قلب باز انجام دادم چون سه تا از رگ هایم گرفته بود. حدودا 20 روز بستری بودم چون دچار ذات الریه شده بودم و تا ویروس به طور کامل از بدنم بیرون نمی رفت، نمی شد عمل را انجام داد.

وی ادامه داد: سه روز است که از بیمارستان مرخص شده ام و به خاطر آلودگی هوای تهران، گفتند اینجا نمانم و به ساوه برگشتم. البته برای چکابِ بعد از عمل باید دوباره به تهران بیایم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با تاکید بر اینکه هیچ گونه سابقه بیماری قلبی نداشته، گفت: قبل از این ناراحتی، هر روز تمرین می کردم، پیاده روی در دستور کارم بود، فقط فشارم بالا بود و 10 سالی می شد که قرص فشار استفاده می کردم.

طباطبایی در مورد اینکه اهالی کشتی فرنگی این روزها جویای احوالش بوده اند، شرح داد: اولین کسی که زنگ زد محمد بنا بود و همچنین حسام الدین جعفری. همه دوستان قدیمی ام تماس گرفتند، من از کسی توقع نداشتم چون همه دنبال کارهای تیم ملی و جام جهانی بودند. بیماری من با این مشغله ها همزمان شد. حسن رنگرز و علیرضا دبیر هم زنگ زدند. از همه این دوستان متشکرم. من طی 25 سال اخیر با 8 فدراسیون کار کرده ام، همیشه هم بدون حاشیه بودم، هر جا که بودم سعی کردم به نحو احسن کارم را انجام دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 630

به "روایت سرپرست تیم ملی از 20 روز بستری شدن در بیمارستان و انجام عمل قلب باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت سرپرست تیم ملی از 20 روز بستری شدن در بیمارستان و انجام عمل قلب باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید