تور لحظه آخری ترکیه: راه یابی اثر کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره بین المللی ترکیه

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مستند سرباز شماره صفر اثر محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین المللی ترکیه راه یافت.

تور لحظه آخری ترکیه: راه یابی اثر کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره بین المللی ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مستند سرباز شماره صفر اثر محمد سلیمی راد کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی به بخش مسابقه چهارمین دوره جشنواره بین المللی ترکیه راه یافت.

سرباز شماره صفر، داستان زندگی مردی به نام دنیاگیر را در 74 دقیقه روایت می نماید که به خاطر بیماری همسرش، به سراغ پرونده جانبازی اش می رود ولی متوجه می گردد در زمان جنگ بیمارستانی که در آن بستری بود بخاطر حمله هوایی دشمن اسناد پرونده اش از بین رفته است.

این مستند پیش از این در سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم و رسانه انجمن مردم شناسی آمریکا (SVA Film and media festival) و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم حقوق بشر تورنتوی کانادا (Human Environment Care Film Festival) شرکت نموده است.

به گزارش خبرنگاران، چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم AMERTA ART با هدف تشویق و توجه دنیای به فیلم های مستند و اجتماعی با تمرکز بر تمدن ها و فرهنگ های مختلف از سراسر دنیا از 25 تا 30 سپتامبر 2021 در شهر استانبول ترکیه برگزار می گردد.

1500 فیلم از 86 کشور دنیا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در نهایت تعدادی از این آثار به بخش نهایی مسابقه راه یافتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1797

به "تور لحظه آخری ترکیه: راه یابی اثر کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره بین المللی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری ترکیه: راه یابی اثر کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره بین المللی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید