علت جالب ژکو برای ناکامی های اخیرش در گلزنی

به گزارش ایپتن، مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال اینتر پس از خاتمه دادن به ناکامی طولانی مدتش برای گلزنی با پیراهن نراتزوری اظهارنظر جالبی انجام داد.

علت جالب ژکو برای ناکامی های اخیرش در گلزنی

به گزارش خبرنگاران، ادین ژکو شب گذشته (شنبه) در حالی در آخرین دقیقه بازی گل فزونی تیم فوتبال اینتر را برابر ونتزیا به ثمر رساند که آخرین گلش برای نراتزوری به روز 13 آذر برابر رم برمی گشت. از آن موقع اینتر 8 بازی انجام داده بود که ستاره بوسنیایی سابق رم در هیچ یک از آنها پیروز به گلزنی نشده بود و این موضوع باعث نارضایتی و نگرانی طرفداران اینتر شده بود.

ژکو اما شب گذشته پس از گلزنی اش مقابل ونتزیا برای اینکه چرا در این دو ماه اخیر پیروز به گگرددن دروازه رقبا نشده بود، علت جالبی آورد.

او به شبکه DAZN گفت: چیزی به عنوان بازی آسان وجود ندارد اما این بازی یکی از سخت ترین بازی ها و ونتزیا یکی از قوی ترین تیم هایی بوده که در این فصل برابرش قرار گرفتیم. در عین حال این هم یک واقعیت است که ما به خاطر برنامه فشرده بازی های مان خسته هستیم و در میان آنها بازی برابر امپولی در جام حذفی که به وقت های اضافه کشده شد و سفر سخت به برگامو برای بازی مقابل آتالانتا انرژی مضاعفی از ما گرفت. با این حال مهمترین چیز این است که در نهایت بازی را بردیم. وقتی که در آخرین دقیقه بازی گل می زنید باید هم از خود بیخود شوید. من واقعاً دلم برای گلزنی تنگ شده بود اما مهمتر از همه این است که تیم پیروز گردد. شاید اینکه در این مدت اخیر نتوانستم گل بزنیم به این علت بود که انرژی خودم را برای این لحظه حفظ نموده بودم! بابت چیزی متأسف نیستم. ما به شیوه ای حیرت آور بازی را بردیم.

ژکو اضافه نمود: سیمونه اینزاگی (سرمربی اینتر) خودش فوتبال بازی نموده و درک می نماید که من حتی در آخرین دقیقه بازی هم می توانم از یک موقعیت گلزنی استفاده کنم. ونتزیایی ها همگی دفاع می کردند و چشم به ضدحملات داشتند اما شما اگر گلزن باشید در هر فرصتی می توانید این کار را انجام دهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1972

به "علت جالب ژکو برای ناکامی های اخیرش در گلزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت جالب ژکو برای ناکامی های اخیرش در گلزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید