خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان : بازی منطقی، تیم ما را به پیروزی رساند

به گزارش ایپتن، ساری - خبرنگاران - سرمربی مس رفسنجان گفت : بازی منطقی ، تیم ما را برابر نساجی مازندران در داخل زمین حریف به پیروزی رساند.

خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان : بازی منطقی، تیم ما را به پیروزی رساند

به گزارش خبرنگاران ، محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از برد تیمش برابر نساجی مازندران در قائمشهر افزود : بازیکنان ما در داخل زمین تمام برنامه های کادر فنی را بدرستی اجرا کردند و به نتیجه دلخواه و کسب سه امتیاز با ارزش این دیدار رسیدیم.

وی ادامه داد : نامناسب بودن چمن زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که باعث پله شدن توپ می شود تا حد زیادی در کیفیت بازی هر 2 تیم تاثیر گذاشت ، ولی به هر حال تیم ما توانست پیروز میدان شود و از این بابت قدردان بازیکنانم هستم.

سرمربی مس رفسنجان گفت : اگرچه تیم ما نیز در چمن مصنوعی بازی می کند، ولی چمن ورزشگاه شهید وطنی کیفیت خوبی ندارد و بازی در آن برای تمام تیم ها از جمله خود تیم میزبان سخت است.

وی افزود : به هر حال نساجی مازندران تیم توانمند با بازیکنان خوب و مربی با دانش است و نتایج ضعیفش در برخی بازی های اخیر نیز به دلیل تغییر و تحولاتی است که در سطح بازیکنان و کادر فنی این تیم رخ داد و باید به مربیان جوان فرصت بیشتری برای آماده سازی بازیکنان و تیم داده شود.

ربیعی گفت : به طور قطع با فرصت دهی به کادر فنی و بازیکنان ، تیم نساجی مازندران که یکی از تیم های خوب لیگ برتر محسوب می شود به روزهای اوج خود نزدیک خواهد شد و جایگاه بهتری در جدول پیدا خواهد کرد.

درخواست تجدید نظر از سازمان لیگ

وی با انتقاد از آنچه که فشردگی دیدار تیمش در رقابت های لیگ برتر نامید ، گفت : فشرده شدن بازی های تیم مس رفسنجان باعث شد تا ما فرصت زیادی برای تمرین آمادگی برای بازیکنان خود نداشته باشیم و بیشتر وقت ما صرف ریکاوری تیم می شود.

ربیعی تعویق یک روزه دیدار تیمش در هفته چهارم برابر تراکتور سازی به علت بارش برف در تبریز را یکی از دلایل فشردگی برشمرد و توضیح داد : همین تعویق یک روزه باعث شد تا سه بازی اخیر ما با فاصله کمتری نسبت به تیم های دیگر برگزار شود و ما دایم در شهرستان ها برای انجام بازی در تردد باشیم و کمتر فرصت تمرین داریم.

سرمربی مس رفسنحان افزود : تیم ما در هفته آینده یک بازی برابر سپاهان دارد و پس از آن دیدار سخت نیز باید خود را برای بازی برابر فولاد خوزستان مهیا کند و هر دو بازی ما زودتر از سایر تیم ها برگزار می شود.

وی ادامه داد : درخواست ما از سازمان لیگ فوتبال ایران تجدید نظر در برنامه ریزی بازی های ما در 2 هفته آینده برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان است و امیدواریم که این درخواست ما از سوی سازمان لیگ مورد پذیرش قرار گیرد.

دیدار 2 تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در قائمشهر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مس به پایان رسید و این تیم با کسب سه امتیاز این دیدار با کسب 8 امتیاز از 7 بازی در از زده چهاردهم به رده دهم جدول صعود کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1383

به "خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان : بازی منطقی، تیم ما را به پیروزی رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان : بازی منطقی، تیم ما را به پیروزی رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید