حذف مردانی و اساسه از رقابتهای چین، سهمیه سوم المپیک تکواندو سوخت

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات که را حضور 107 تکواندوکار از 23 کشور به میزبانی چین در شهر ووشی جریان دارد، امروز پنجشنبه دو نماینده ایران به دیدار رقبای خود رفتند که با شکست برابر رقبای خود از دست یابی به مدال بازماندند.

حذف مردانی و اساسه از رقابتهای چین، سهمیه سوم المپیک تکواندو سوخت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

کوثر اساسه در وزن 57- کیلوگرم همان دور نخست و در مبارزه با ژنونگشی از چین در دو راند بازنده و از ادامه حضور در مسابقات بازماند. این چینی مدتی پیش طلای رقابتهای گرندپری مسکو را کسب نموده بود.

همچنین سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، نتیجه را به تیان جیان دارنده مدال نقره ارتشهای جهانی در دو راند متوالی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

بعد از کسب دو سهمیه برای حضور در مسابقات تکواندو بازی های المپیک توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی، اهالی تکواندو امیدوار بودند که مردانی در این مسابقات پیروز به کسب مدال و بدست آوردن رنکینیگ یک جهان گردد، که با از حذف سرگروه تیم ملی کشورمان، سهمیه سوم ایران نیز از دست رفت.

تکواندو ایران در این مسابقات چهار نماینده داشت که یلدا ولی نژاد، سینا بهرامی، کوثر اساسه و سجاد مردانی همان دور نخست باخته و حذف شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 580

به "حذف مردانی و اساسه از رقابتهای چین، سهمیه سوم المپیک تکواندو سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف مردانی و اساسه از رقابتهای چین، سهمیه سوم المپیک تکواندو سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید