تکمیل 15 درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی اصفهان

به گزارش ایپتن، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اصفهان از تکمیل 15 درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی استان در سه ماه اول سال 99 اطلاع داد.

تکمیل 15 درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی اصفهان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی استان اصفهان، فریدون الله کمک امروز 1 تیر ماه با اعلام این خبر گفت: شیوع بیماری کرونا تأثیر فراوانی بر فرایند رو به رشد صنعت توریستی در استان گذاشت به نحوی که ضریب اشغال واحدهای اقامتی در نیمه اول اسفندماه سال گذشته به کمتر از سه درصد رسید.

او اضافه نمود: با توجه به بازگشایی واحدهای اقامتی استان با 50 درصد ظرفیت، اماکن توریستی استان طی 45 روز گذشته به تدریج فعالیت های عادی خود را از سر گرفت.

مدیرکل میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی اصفهان توضیح داد: بهار سال گذشته فصل حداقل سه میلیون توریست داخلی و بیش از 200 هزار توریست خارجی از آثار و جاذبه های استان بازدید کردند.

او اضافه نمود: البته در کوشش هستیم تا با جلب مشارکت نهادهایی همچون بانک های عامل استان، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی، شرایطی را نظیر استمهال در پرداخت وام ها، ارائه وام های کم بهره به فعالان توریستی و یا تخفیف های مالیاتی به منظور پرداخت حقوق پرسنل واحدهای توریستی فراهم کنیم تا فعالان توریستی استان بتوانند فعالیت های خود را به تدریج از سر بگیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1068

به "تکمیل 15 درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 15 درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید