تجلیل از یک عمر فعالیت هنری بانوی نور و بلور

به گزارش ایپتن، خبرگزاری خبرنگاران- نکوداشت زنده یاد ایران درودی در نوزدهمین جشن تصویر سال با اهدای لوح یادبود صندوق اعتباری هنر به بنیاد این هنرمند فقید برگزار گردید.

تجلیل از یک عمر فعالیت هنری بانوی نور و بلور

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، همزمان با برگزاری آیین نکوداشت ایران درودی در نوزدهمین جشن تصویر سال، صندوق اعتباری هنر به پاس یک عمر فعالیت هنری این هنرمند و نقش تاثیرگذار وی در اعتلای فرهنگ و هنر کشور با اهدای لوح تقدیر، یاد و خاطره این هنرمند فقید را گرامی داشت.

مشاور صندوق اعتباری هنر که به نمایندگی از مدیرعامل این صندوق در این آئین حضور یافت، گفت: هنرمندان سرمایه ملی کشور به شمار می آیند.

نیکنام حسین پور ادامه داد: درگذشت یک هنرمند، از دست دادن سال ها تجربه و امید در جامعه است.

وی توضیح داد: وظیفه ما است تا در زمان حیات این سرمایه های مهم و گرانقدر را دریابیم و پس از مرگ یاد این عزیزان و بزرگواران را همیشه زنده نگه داریم.

مشاور صندوق اعتباری هنری در عین حال تاکید نمود: براین باوریم اصحاب فرهنگ و هنر با خلق و فراوری آثارهنری خود اگرچه با آسمانی شدن جسم آنها در میان ما نیست اما آثار این بزرگواران به عنوان برگ زرینی در گنجینه اذهان و تاریخ ثبت، ضبط و ماندگار خواهند شد.

درآخرین زمستان قرن و در آستانه فرارسیدن نوروز، صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای تجلیل و تکریم از خانواده هنرمندانی که در سال 1400 آسمانی شده اند، با اهدای لوح و تندیس یادبود درصدد است نام و یاد آنها همیشه زنده نگه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2024

به "تجلیل از یک عمر فعالیت هنری بانوی نور و بلور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از یک عمر فعالیت هنری بانوی نور و بلور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید