تا دلتان بخواهد ستاره داریم

به گزارش ایپتن، تیم نفت آبادان قرار نیست قهرمان رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان شود اما یکی از بازیکنان این تیم به گواه بیشتر کارشناسان و مربیان، برترین بازیکن این فصل است.

تا دلتان بخواهد ستاره داریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، این بازیکن فائزه شهریاری نام دارد و 26ساله است . او که 175سانتی متر قد دارد در پست شوتینگ گارد بازی می کند. این ستاره بسکتبال بانوان ایران در گفت وگو با جام جم از لیگ برتر می گوید.

بسکتبال بانوان سخت دیده می شود. شما که بازیکن این لیگ هستید شرایط رقابت ها را چطور توصیف می کنید؟

کیفیت رقابت ها بسیار عالی است و واقعا فکر نمی کردیم همه چیز تا این اندازه حرفه ای باشد. لیگ برتر بسکتبال یکی از بهترین لیگ هایی است که برای بانوان در ایران برگزار می شود. برخی از تیم ها سه بازیکن خارجی دارند. خود ما هم یک بازیکن فوق العاده خارجی به نام آیا ترائوره داریم که اهل سنگال است و کاپیتان تیم ملی کشورش هم محسوب می شود. می خواهم بگویم آنقدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان بازیکن خارجی زیاد است که انگار ما لژیونر هستیم نه آنها! لیگ واقعا پویایی داریم.

شما به عنوان یکی از برترین بازیکنان فصل معرفی می شوید و حتی برخی مربیان و کارشناسان شما را بهترین بازیکن می دانند. خودتان هم فکر می کنید برترین بازیکن هستید؟

هر زمانی که سوت آغاز بازی زده می شود می خواهم مهره ای باشم که در شرایط سخت تیم را به سمت پیروزی می برد. من خودم را فقط با خودم مقایسه می کنم و در هر مسابقه سعی می کنم پیشرفت را نسبت به بازی قبل احساس کنم. البته با این که بسیاری از اهالی بسکتبال بانوان به من لطف دارند اما من خودم را بهترین نمی دانم چون توقعم از خودم بسیار بالاست.

بهترین بازیکن لیگ از نظر شما کیست؟

واقعا نمی توان گفت چه کسی برترین بازیکن بسکتبال بانوان است ولی تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تا دلتان بخواهد ستاره داریم.

از تیم ملی بسکتبال بانوان چه خبر؟

ابتدا باید بگویم پیشرفت لیگ برتر بسکتبال بانوان به دلیل همین تیم ملی است. اگر ما الان لیگ پویایی داریم به دلیل بازی های برون مرزی و اردوهای ملی است.

شنیده می شود رقابت های بسکتبال بانوان پخش زنده اینستاگرامی دارد؟

بله، خیلی خوب است. بعد از این همه سال چنین اتفاقی در بسکتبال بانوان افتاده که شرایط ما را حرفه ای تر کرده است. بسکتبال بانوان خیلی دیدنی شده. کاش همه می دیدند.

گروه بهمن قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان

گروه بهمن با شکست مهرام به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال زنان رسید. در سومین دیدار فینال که روز گذشته برگزار گشت شاگردان نازی طائرپور با حساب 87 بر 63 مهرام را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

این دو تیم پنجشنبه در دیدار برگشت مقابل هم به میدان رفتند که در سرانجام کوارتر چهارم به تساوی رسیدند و کار به پنج دقیقه وقت اضافه کشیده شد که در نهایت گروه بهمن با حساب 74 بر 71 به پیروزی رسید. دیدار رفت فینال را هم مهران تهران با نتیجه 74 بر 63 از آن خود کرده بود.

در سرانجام این دوره از مسابقات رده بندی چهار تیم اول به شرح زیر است:

1- گروه بهمن تهران

2- مهرام تهران، 3 نارسینا تهران ، 4- پالایش نفت آبادان

هیلدا حسینی خواه - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1532

به "تا دلتان بخواهد ستاره داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا دلتان بخواهد ستاره داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید