بویری: چند کشتی گیر برخلاف پیش بینی مان مبارزه کردند، برگزاری جام باشگاه های دنیا برای کشتی خوب است

به گزارش ایپتن، سرمربی تیم سیناصنعت ایذه دلیل سومی تیمش در لیگ برتر و عدم راهیابی به فینال مسابقات را ضعیف ظاهر شدن دو سه کشتی گیرش برخلاف پیش بینی ها عنوان نمود.

بویری: چند کشتی گیر برخلاف پیش بینی مان مبارزه کردند، برگزاری جام باشگاه های دنیا برای کشتی خوب است

ملک محمد بویری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عدم فینالیست شدن تیمش در لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: ما بد کار کردیم که دانشگاه آزاد در نیمه نهایی به برد رسید. دو سه کشتی گیر ما برخلاف پیش بینی مان عمل کردند و باختند.

وی در پاسخ به این سوال که چند کشتی گیر در این مرحله به سیناصنعت اضافه شد و آیا آنها همه نفرات شان را در این مرحله در اختیار داشتند، توضیح داد: دو کشتی گیر خارجی صبانور تنها نفراتی بودند که به جمع ما اضافه شدند و از بین نفرات داخلی کشتی گیر دیگری را جذب نکردیم. مشکل کرونا هم نداشتیم و همه نفرات مان در این مرحله در اختیارمان بودند.

بویری در خصوص اینکه آیا تیمش از داوری هم متضرر شده، گفت: داوری در مجموع بد نبود. اشتباهاتی بود اما خب تمام شد.

سرمربی تیم سیناصنعت که تیمش تا به امروز از 6 حضور در لیگ برتر فرنگی به 4 نایب قهرمانی و دو عنوان سومی رسیده، تاکید نمود: ما دقیقه نود به لیگ آمدیم. متشکرم از مدیرعامل باشگاه که مساعدت کرد و با وجودی که دو سه روز مانده به مسابقات، حضورمان در لیگ مسجل شد، اما اکنون 90 درصد پرداختی به اعضای تیم داشته ایم. از فدراسیون کشتی و سازمان لیگ هم بابت برگزاری مسابقات در این شرایط متشکرم.

وی برگزاری جام باشگاه های دنیا را به سود کشتی دانست و گفت: اگر این تورنمنت برگزار گردد برای کشتی ما خوب است. برخی از کشتی گیران ما شاید در طول عمرشان فرصت تن به تن شدن با هیچ کشتی گیر خارجی را در حالت عادی پیدا نکنند اما به واسطه لیگ باشگاه های دنیا این فرصت برای آنها مهیا خواهد شد. البته اگر تیم های خوبی هم به ایران بیایند. وقتی صربستان توانست جام دنیای را با حضور 51 تیم و بیش از 500 کشتی گیر برگزار کند، ما هم اگر برنامه ریزی درستی داشته باشیم می توانیم جام باشگاه های دنیا را با سطح کیفی خوبی به انجام رسانیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1377

به "بویری: چند کشتی گیر برخلاف پیش بینی مان مبارزه کردند، برگزاری جام باشگاه های دنیا برای کشتی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بویری: چند کشتی گیر برخلاف پیش بینی مان مبارزه کردند، برگزاری جام باشگاه های دنیا برای کشتی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید