اقدام عجیب AFC علیه ایران و رقبا، VAR و کرونای هندی علیه میزبانی تیم ملی

به گزارش ایپتن، کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت شرایط کرونایی محتمل است فرمت مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 را تغییر دهد.

اقدام عجیب AFC علیه ایران و رقبا، VAR و کرونای هندی علیه میزبانی تیم ملی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت فوتبال غاید لبنان اطلاع داد اگرچه کنفدراسیون فوتبال آسیا جدول بازی های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 را به صورت رفت و برگشت اعلام نمود اما گزینه برگزاری این مرحله به صورت متمرکز همچنان روی میز AFC واقع شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است تا 10 روز آینده بعد از دریافت نظرات 12 فدراسیون راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تصمیم نهایی خود را درباره نحوه برگزاری این مسابقات بگیرد.

یکی از دلایلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا محتمل است مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کند، شیوع کرونای هندی در قاره کهن است. بعلاوه علت دیگر AFC این است که 6 فدراسیون از 12 فدراسیون تکنولوژی یاری داور ویدئویی(VAR) را در اختیار ندارند.

تیم ملی کشورمان در این مرحله با تیم های کره جنوبی، عراق، سوریه، لبنان و امارات همگروه شد. در این گروه پیش از این AFC عراق و سوریه را به علت شرایط نامساعدکرونایی در این کشور از میزبانی محروم نموده بود و اعلام نمود باید زمین بی طرف را برای میزبانی از این بازی ها انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1697

به "اقدام عجیب AFC علیه ایران و رقبا، VAR و کرونای هندی علیه میزبانی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب AFC علیه ایران و رقبا، VAR و کرونای هندی علیه میزبانی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید