برنامه های اجتماعی پلیس راهور برای ایام نوروز

به گزارش ایپتن، توزیع بروشور و سی دی های صوتی طنز با مضامین ترافیکی و هشداری، از جمله برنامه هایی است که معاونت اجتماعی پلیس راهور برای ایام نوروز در نظر گرفته است.

برنامه های اجتماعی پلیس راهور برای ایام نوروز

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرنگاران سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به برنامه های معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا برای ایام عید نوروز 95، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای عید نوروز و همزمان با طرح نوروزی، قرار شد تا برنامه های تلویزیونی سفر به خیر، مثلث و تازه های ترافیکی حجم برنامه های خود را افزایش دهند و هشدارهای ترافیکی برای سفرهای نوروزی را در مطالب خود بگنجانند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین به منظور مطلع سازی رانندگان و مسافران نوروزی، بنرهای متعددی طراحی شده و در محورهای مواصلاتی سراسر کشور نصب شده و قرار است بروشورهایی نیز با همین مظمون در اختیار رانندگان قرار گیرد.

وی گفت: علاوه بر این موارد همکاران ما در پلیس راه سراسر کشور سی دی های صوتی ویژه ای که حاوی مطالب ترافیکی به زبان طنز است را تهیه نموده و در اختیار مسافران نوروزی قرار می دهند تا پیغام های ترافیکی در این قالب صوتی و طنز به مخاطبان یادآوری گردد.

به گفته سرهنگ جهانی، برگزاری همایش همیاران پلیس در ایام باقی مانده تا عید نوروز نیز از دیگر برنامه های معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا برای تعطیلات نوروزی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 780

به "برنامه های اجتماعی پلیس راهور برای ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های اجتماعی پلیس راهور برای ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید