برقراری بیش از 11 هزار تماس با صدای مشاور قزوین

به گزارش ایپتن، مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری 11 هزار و 500 تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.

برقراری بیش از 11 هزار تماس با صدای مشاور قزوین

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از قزوین ،گفت: خط 1480 یکی از برنامه های این اداره کل در زمینه انجام اقدامات مشاوره ای است که با استقبال خوب مردم استان قزوین رو به رو شده است به طوری که در نیمه نخست سال جاری 11 هزار و 500 تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.

وارثی اضافه نمود: خط 1480 در همه شهرستان ها و روستا های استان قابل دسترس است که درباره مسائل مختلف، از جمله بچه ها و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی و ازدواج به افراد مشاوره می دهد.

به گفته او، در حال حاضر مشاوران این خط تلفنی به صورت اختصاصی به مسائل روان شناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه ویروس کرونا می پردازد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: این خط از ساعت 8 تا 24 به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مردم استان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1823

به "برقراری بیش از 11 هزار تماس با صدای مشاور قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری بیش از 11 هزار تماس با صدای مشاور قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید