برداشت 22 تن لجن از جوی های غرب تهران

به گزارش ایپتن، شهردار منطقه 9 از اجرای طرح ضربتی لایروبی نهرهای غرب مرکز پیش از آغاز نزولات جوی به منظور پرهیز از آبگرفتگی در معابر و تردد روان اطلاع داد.

برداشت 22 تن لجن از جوی های غرب تهران

به گزارش خبرنگاران، سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در منطقه9 برای مقابله با بارش های پیش رو در مرکز گفت: با آغاز فصل بارش و با توجه به اهمیت انجام اقدامات لازم پیش از آغاز نزولات جوی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه طرح ضربتی لایروبی انهار را اجراکرده است.

او اضافه کرد: اکنون نواحی یک و 2 منطقه 9 در آمادگی کامل هستند و تمهیداتی مانند لایروبی انهار و کانال های جمع آوری آب های سطحی صورت گرفته و حوضچه ها و سبدهای زباله گیر به صورت مستمر کنترل می شوند.

شهردار منطقه 9 یادآور شد: از اواسط آبان ماه تا به امروز به صورت مستمر و هفتگی لایروبی 62هزار متر طول از انهار و کانال های غرب مرکز با تخلیه 33تن لجن حاصل از این لایروبی ها صورت گرفته است.

مرتضوی شرح داد: 46هزارمتر لایروبی نهرهای روباز و روبسته با تخلیه 22تن لجن حاصل از لایروبی و 16هزارمتر لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی و حوضچه ها و سبدهای زباله گیر با 11 تن لجن حاصل از تخلیه حوضچه ها و کانال ها در طرح ضربتی لایروبی پیش از آغاز بارش ها صورت گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2163

به "برداشت 22 تن لجن از جوی های غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشت 22 تن لجن از جوی های غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید