بایدن به توافقنامه پاریس بازمی&zwnjگردد

به گزارش ایپتن، خبرنگاران : رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا بار دیگر بر پایبندی خود به پیوستن به توافقنامه آب و هوایی پاریس تاکید نمود.

بایدن به توافقنامه پاریس بازمی&zwnjگردد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در بیانیه‌ای مکتوب به مناسبت پنجمین سالگرد توافقنامه آب و هوایی پاریس که آمریکا در دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ از آن خارج شد، گفت، به محض به دست دریافت قدرت و انتصابش به عنوان رئیس‌جمهوری، این کشور به توافقنامه پاریس می‌پیوندد.

بایدن اظهار کرد: آمریکا در روز اول ریاست جمهوری من به این توافقنامه بازمی‌گردد و من با همکارانم در سراسر دنیا فورا هر آنچه بتوانیم در این باره انجام می‌دهیم، از جمله این اقدامات دعوت از رهبران اقتصادهای عظیم برای برگزاری اجلاسی با موضوع آب و هوا در 100 روز اول انتصابم خواهد بود.

بایدن هفته گذشته نیز در توییتر نوشته بود: دولت ترامپ توافقنامه اقلیمی پاریس را رسما ترک کرد و من ظرف 77 روز دولت بایدن کشور را به این توافقنامه بازمی‌گرداند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1311

به "بایدن به توافقنامه پاریس بازمی&zwnjگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن به توافقنامه پاریس بازمی&zwnjگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید