اپلیکیشن ویرایش صدای AudioFix 2.0 با ویژگی های بهبودیافته حذف نویز، صدای زمینه و صدای باد رونمایی شد

به گزارش ایپتن، امروز، شرکت Future Moments اعلام نمود نسخه جدیدی از اپلیکیشن AudioFix را برای تولیدکنندگان محتوا با گوشی منتشر نموده است تا بالاترین سازگاری با iOS 15 را داشته باشد.

اپلیکیشن ویرایش صدای AudioFix 2.0 با ویژگی های بهبودیافته حذف نویز، صدای زمینه و صدای باد رونمایی شد

این به روزرسانی باعث افزایش قدرت حذف نویز از صداها، انواع فیلترها، طراحی صداهای کامل تر و شفاف تر برای سازندگان محتوای گوشی های تلفن همراه می گردد. همین طور، برای اولین بار این اپلیکیشن برای macOS ارائه شده است.

اپ AudioFix 2.0 نه تنها می تواند نویزها را تقویت، حذف یا کم و زیاد کند؛ بلکه می تواند صداها را از یک دنباله ویدئویی استخراج کند. این اپلیکیشن کاربران را قادر می سازد با استفاده از یک فیلتر و تنها با یک بار ضربه زدن، صدا را از بین ببرند یا صدای ضعیف یک ویدئو را تقویت نمایند.

کاربران آیفون و مک او اس می توانند بدون هیچ هزینه اضافی اپلیکیشن AudioFix 2.0 را روی گوشی آیفون و دستگاه مک خود نصب نمایند و به این ترتیب یک پروژه که با آیفون آغاز شده است را در دستگاه مک ادامه یا تکمیل نمایند.

AudioFix 2.0 یک پشتیبانی کامل از iOS 15 به عمل می آورد و یک موتور صوتی نو به آن اضافه شده که باعث بهبود کیفیت صدا و فراوری صداهای شفاف و تمیز بلندتر می گردد. با این موتور صدای نو می تواند برای فراوری صدا یک محدوده صدایی تعریف کرد تا مطمئن شد صدا به میزان کافی شفاف و تمیز است ولی آزاردهنده نیست.

چندین فیلتر نو هم به این اپلیکیشن افزوده شده است تا کاربران بتوانند به صورت بی درنگ و سریع، ویرایش های صدایی مورد نظر خود را انجام دهند. بعضی از این فلیترها عبارتند از:

تقویت نماینده حجم صدا (Volume Booster)

حذف باد سخت (Hard Wind Removal)

حذف باد خفیف (Mild Wind Removal)

برداشتن صداهای بسیار خفیف پس زمینه (Strong Hiss Removal)

تقویت نماینده صدای موسیقی زنده (Live Music Enhancer)

حذف صوت (ضعیف، میانه و بالا) (Audio Fix)

سکوت (Silence)

صدای صاف تر (Audio Smoother)

اپلیکیشن AudioFix 2.0 روی اپ استور با قیمت 19.99 دلار موجود است و البته امکان دانلود نسخه آزمایشی آن وجود دارد.

شرکت Future Moments که سازنده اپلیکیشن AudioFix است؛ چندین اپلیکیشن دیگر برای بهبود رکوردهای صدا و ویدئو از جمله AudioMaster و VideoVerb را عرضه نموده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1813

به "اپلیکیشن ویرایش صدای AudioFix 2.0 با ویژگی های بهبودیافته حذف نویز، صدای زمینه و صدای باد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن ویرایش صدای AudioFix 2.0 با ویژگی های بهبودیافته حذف نویز، صدای زمینه و صدای باد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید