اولین تصویر رسمی از گوشی مالی هواوی Nova 8i

به گزارش ایپتن، پس از انتشار شایعات فراوان، خاتمه شرکت چینی هواوی رسماً تأیید کرد که در حال راه اندازی مدل جدیدی از سری گوشی های مالی Nova 8 برای بازار های آسیایی است که Huawei nova 8i نام دارد و اکنون با انتشار اولین تصویر رندر رسمی از آن، نزدیک بودن عرضه این گوشی را هم تأیید نموده است.

اولین تصویر رسمی از گوشی مالی هواوی Nova 8i

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری GSMArena، سری گوشی های هوشمند نوا 8 هواوی شامل مدل های متنوعی همانند Nova 8 SE، Nova 8 5G، Nova 8 Pro 5G و Nova 8 Pro 4G است، اما از همان ابتدا شایعات متعددی مطرح بود که هواوی یک مدل نو دیگر هم به این سری خواهد اضافه نمود. چند روز پیش، این سازنده چینی رسماً این شایعات را تأیید کرد و اعلام شد که گوشی نو Nova 8i به زودی در بازار های آسیای شرقی عرضه خواهد شد. در همین حال، یک رندر رسمی از این گوشی بصورت آنلاین به وسیله وبسایت Playfuldroid منتشر شد که بخشی از طراحی پشتی آن را نشان می داد.

به گزارش خبرنگاران، این تصویر رسمی رندر از گوشی Huawei nova 8i تا حدودی صحت بعضی شایعات قبلی درباره آن را تأیید می نماید. همانطور که انتظار می رفت، این گوشی با یک ماژول دوربین دایره ای که دارای چهار لنز و یک فلاش LED در کنار آن، ظاهری شبیه به گوشی Mate 30 Pro به خود می گیرد. علاوه براین، شیشه عقب قاب بیش از حد معمول خمیده به نظر می رسد و قاب کناری آن هم بسیار نازک است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور که مطمئناً خواننده اثر انگشت را در خود جای داده، در سمت راست دستگاه، کنار یکدیگر قرار گرفته اند. رنگ دستگاه موجود در تصویر احتمالاً نقره ای مهتابی است. طراحی جلو هم ناشناخته مانده است، اما Playfuldroid در گزارش های قبلی خود اطلاعاتی را درمورد مشخصات این مدل منتشر نموده است.

اولین تصویر رسمی رندر از گوشی Huawei nova 8i

مشخصات گوشی هواوی نوا 8 آی

گوشی نوا 8i از یک پنل حفره دار 6.67 اینچی ال سی دی برخوردار خواهد بود که دارای رزولوشن Full HD +، طیف رنگی DCI-P3 و نسبت چشمگیر صفحه نمایش به بدنه 94.7 درصد است، با این حال هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین جلوی دستگاه در دسترس نیست. پوسته عقب گوشی از یک ماژول دوربین دایره ای، به مانند Huawei Mate 30 Pro برخوردار خواهد بود. این ماژول شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با اف او وی 120 درجه، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

این دستگاه میان رده به وسیله چیپست اسنپدراگون 662 و یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد که پشتیبانی از سوپر شارژ 66 وات هواوی را به همراه خواهد داشت. این شرکت ادعا می نماید که این سوپر شارژ می تواند گوشی را در 38 دقیقه از حالت خالی به شارژ کامل برساند. گوشی هوشمند Huawei Nova 8i با EMUI 11 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 روانه بازار می گردد. هواوی بعداً HarmonyOS را روی این دستگاه خواهد آورد. این مدل در سه رنگ نقره ای مهتابی، سیاه کهکشانی و آبی در دسترس خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1742

به "اولین تصویر رسمی از گوشی مالی هواوی Nova 8i" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر رسمی از گوشی مالی هواوی Nova 8i"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید