اوپو وارد بازار تبلت و گوشی های تاشو می شود

به گزارش ایپتن، مدت هاست که شایعه شده شرکت اوپو به تولیدکنندگان تبلت می پیوندد. هنگامی که اوپو اظهار داشت رابط کاربری Color OS 12 مبتنی بر اندروید 12 است، مشخص شد که آخرین نسخه نرم افزار گوشی هوشمند آن با تبلت و گوشی های تاشوی تازه اوپو سازگار خواهد بود. امروز یکی از مدیران ارشد این شرکت رسما تایید کرده که تبلت ها و گوشی های هوشمند تاشوی اوپو به زودی رونمایی و عرضه بازار جهانی خواهد شد.

اوپو وارد بازار تبلت و گوشی های تاشو می شود

مدیران ارشد اوپو از اهداف بلند مدت این شرکت در تولید محصولات پیشرفته و استراتژی های فروش الکترونیکی آن خبر داده اند. بر اساس گزارش های اخیر، اوپو تأیید کرده که این شرکت اولین تبلت خود را در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد کرد. شرکت ویوو هم در همین زمان از معرفی و عرضه اولین تبلت خود خبر داده است.

یکی از مدیران ارشد این شرکت همچنین اعلام کرده که شرکت اوپو از گوشی های هوشمند تاشو و چند محصول دیگر خود رونمایی خواهد کرد. اما از زمان معرفی این محصولات حرفی نزده است. سال گذشته، این شرکت از طرح های مفهومی یک گوشی هوشمند تاشو به نام اوپو ایکس 2021 رونمایی کرد. اوپو همچنین با یک شرکت طراح ژاپنی برای طرح یک گوشی تاشو همکاری می کند. به نظر می رسد که ما به زودی شاهد عرضه این گوشی ها در آینده نزدیک خواهیم بود.

گزارش ها حاکی آن است که شرکت اوپو در حال حاضر نام سومین تولیدکننده گوشی های با سیستم عامل اندروید را در اختیار دارد. استقبال کاربران از گوشی اوپو فایند ایکس 3 هم از 46 درصد به 60 درصد افزایش یافته است. بنابراین شواهد موجود نشان می دهد که این کمپانی چینی در راستا پیشرفت خوبی واقع شده است.

علاوه بر این با پیوستن شرکت وان پلاس به یکی از زیرمجموعه های شرکت اوپو، تجارت الکترونیک این شرکت هم با حضور در بین فروشندگان محبوب قوی تر خواهد شد. شرکت اوپو به عرضه محصولات نو خود مانند هدفون های بی سیم، ردیاب های ورزشی، ساعت های هوشمند، تلویزیون های هوشمند و اقلام دیگر ادامه خواهد داد.

منبع: gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1810

به "اوپو وارد بازار تبلت و گوشی های تاشو می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو وارد بازار تبلت و گوشی های تاشو می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید