المپیاد استعداد های برتر و ارتقاء سطح ورزشکاران پایه

به گزارش ایپتن، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: میزبانی استان کرمان در المپیاد استعداد های برتر می تواند صندلی خوبی را برای ورزشکاران پایه مان رقم بزند.

المپیاد استعداد های برتر و ارتقاء سطح ورزشکاران پایه

به گزارش خبرنگار، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز استان کرمان که با حضور فرماندار کرمان و رئیس فدراسیون در محل سالن شادروان کهنوجی برگزار گردید، ضمن خیرمقدم به رئیس فدراسیون، از بهرامی رئیس هیئت تنیس روی میز و همکارانشون در هیئت استان کرمان که مقدمات برگزاری این مجمع را فراهم کردند، تشکر کرد.

او از حضور پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران استان کرمان در این مراسم نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد: خداوند به همه توفیق دهد تا ورزش استان کرمان را به صندلی اصلی خود برسانیم و روز های خوبی را برای ورزش استان درپیش رو داشته باشیم.

پاریزی از رئیس هیئت استان خواست: برنامه ها را به صورت منظم، با هماهنگی و دقت نظر با توجه به تقویمی که از فدراسیون ارائه می گردد و تقویمی که در استان تدوین می گردد پیش ببرند و توجه ویژه ای به ورزش پایه در این رشته باشند.

او گفت: میزبانی استان کرمان در المپیاد استعداد های برتر می تواند صندلی خوبی را برای ورزشکاران پایه مان رقم بزند و این صندلی کم کم می تواند ما را به سطح رقابت های کسب سهمیه المپیک نزدیک کند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: از رشته تنیس روی میز هم ورزشکارانی را در اردو های تیم ملی داشته باشم و در سال های آینده بتوانیم با کوشش، برنامه ریزی و هدف گذاری برای رقابت های المپیک سهیمه کسب کنیم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 505

به "المپیاد استعداد های برتر و ارتقاء سطح ورزشکاران پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد استعداد های برتر و ارتقاء سطح ورزشکاران پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید