افتتاح 3 طرح عمرانی در دانشگاه بیرجند

به گزارش ایپتن، 3 طرح عمرانی دانشگاه بیرجند با اعتبار 75 میلیارد و 600 میلیون ریال روز چهارشنبه 25 دی با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

افتتاح 3 طرح عمرانی در دانشگاه بیرجند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، پروژه سرای دانشجویی عبدالعلی بیرجندی (خوابگاه متاهلین) دانشگاه بیرجند با مساحت 480 مترمربع و هزینه کرد 8 میلیارد ریال با حضور عبدالرضا باقری قائم مقاوم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

بهره برداری از سالن چند منظوره امید دانشگاه بیرجند با 2 هزار 32 مترمربع مساحت و اعتبار هزینه شده 46 میلیارد ریال شروع شد.

همچنین کارگاه های مهارت آموزی دکتر اسدالله زنگویی با 180 مترمربع و هزینه 3 هزار و 600 میلیون ریال از محل یاری های خیران و درآمدهای اختصاصی دانشگاه و نیز محوطه سازی پردیس مهندسی دانشگاه با مساحت 6 هزار متر مربع و 18 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان چهارشنبه 25 دی در بدو ورود به دانشگاه بیرجند با حضور در شهدای گمنام دانشگاه با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

افتتاح فاز نخست مجتمع رفاهی فرهنگی دانشگاه بیرجند (باغ امیریه) با مساحت 30 هزار مترمربع و اعتبار هزینه شده 10 میلیارد ریال، شروع عملیات اجرایی آزمایشگاه مرجع دانشگاه بیرجند با اعتبار 100 میلیارد ریال در مساحت 3 هزار مترمربع با مشارکت بانک تجارت از دیگر برنامه های امروز قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 740

به "افتتاح 3 طرح عمرانی در دانشگاه بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 طرح عمرانی در دانشگاه بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید