اظهارات مهم وزیر کشور درباره حضور زنان در استادیوم ها ، هشدار وحیدی؛ بعضی افراد از داخل به فیفا خط می دهند..

به گزارش ایپتن، وزیر کشور گفت: اگر کسی با دستگاه داخلی مسئله ای دارد و مسائل ورزش را به فدراسیون های بین المللی بگوید، حتما با مسوولیت های ملی تناقض دارد.

اظهارات مهم وزیر کشور درباره حضور زنان در استادیوم ها ، هشدار وحیدی؛ بعضی افراد از داخل به فیفا خط می دهند..

به گزارش خبرنگاران ، احمد وحیدی در خصوص بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد اما شرط آن این است که ورزشگاه ها آماده باشند.

وی ادامه داد: طبیعتا تا این آمادگی ها به وجود بیاید، زمان می برد. ورزشگاه هایی که مانند ورزشگاه آزادی آمادگی دارند، اگر مواردی پیش بیاید تا حدی که بتوانند این بحث را پوشش بدهند، منعی برای حضور بانوان ندارند.

وزیر کشور در خصوص نامه اخیر فیفا به فدراسیون فوتبال و اینکه به نظر می رسد بعضی افراد از داخل به فیفا خط می دهند تا فوتبال ایران آسیب ببیند، عنوان نمود: این کارها با مسوولیت ملی تطابق ندارد. یعنی اگر کسی حتی با دستگاه داخلی مسئله ای دارد، این موضوع را به مرجعی بین المللی بگوید، حتما با مسوولیت های ملی تناقض دارد.

وی تاکید نمود: اگر حرفی هم دارند باید در داخل بزنند. ضمن اینکه فدراسیون ها تقریبا یک استقلالی دارند و باید موضوعات را به آن ها انتقال دهند. کوشش برای انعکاس و به میدان آوردن دستگاه های غیر ملی اصولا کار خوبی نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2112

به "اظهارات مهم وزیر کشور درباره حضور زنان در استادیوم ها ، هشدار وحیدی؛ بعضی افراد از داخل به فیفا خط می دهند.." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مهم وزیر کشور درباره حضور زنان در استادیوم ها ، هشدار وحیدی؛ بعضی افراد از داخل به فیفا خط می دهند.."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید