گرشاسبی: مقابل السد کار سختی پیش رو داریم، ستادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شده است

به گزارش ایپتن، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ستادی برای برگزاری بازی فینال تشکیل شده و همگی بر برطرف اشکالات و میزبانی شایسته عزم جدی دارند.

گرشاسبی: مقابل السد کار سختی پیش رو داریم، ستادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شده است

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به حساسیت وزیر ورزش و جوانان ستادی برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شده و خوشبختانه همگی برای برطرف مسائل و معایب عزم جدی دارند تا میزبان شایسته ای برای ایران باشیم.

وی شرایط حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را مورد توجه قرار داد و گفت: پرسپولیس خوشبختانه به خوبی تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا پیش آمده و مهمترین بازی هم قبل از رسیدن به فینال بازی روز اول آبان در برابر السد قطر است که کار سختی پیش رو داریم اما با کوشش بچه ها می توانیم برای اولین بار به فینال راه پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا یکسری الزامات سخت افزاری و نرم افزازی را ابلاغ نموده که با توجه به حساسیت موضوع، وزیر ورزش و جوانان ستادی برای پیگیری تشکیل داده اند و جلسه سوم ستاد با حضور دکتر سلطانی فر برگزار گردید.

گرشاسبی عنوان نمود: خوشبختانه همگی برای برطرف معایب با شتاب بالا عزم جدی دارند تا میزبان شایسته ای برای ایران باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 83

به "گرشاسبی: مقابل السد کار سختی پیش رو داریم، ستادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: مقابل السد کار سختی پیش رو داریم، ستادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید